+36 70 610 0210 / kapcsolat (kukac) polosarok.hu

Általános szerződési feltételek (vásárlási feltételek)

Általános szerződési és felhasználási feltételek

Ezeket a feltételeket Magyarország és az Európai Unió jogszabályai szabályozzák.

1. A webáruház üzemeltetője

A https://www.polosarok.hu/ internet címen elérhető webáruházat a

Corner-Media Kft

Cégjegyzékszám: 13 09 205179

Székhely: 2700 Cegléd Álmos u. 4.

Üzleti tevékenység helye: 2700 Cegléd Árpád utca 26 3-as számú üzlet

(a továbbiakban: Szolgáltató) üzemelteti.

Szolgáltató bankszámla adatai:

Számlavezető pénzintézet: OTP Bank Nyrt.

Pénzforgalmi jelzőszám: 11742025 - 24437934 - 00000000

IBAN: HU79117420252443793400000000

SWIFT kód: OTPVHUHB

Szolgáltató kereskedelmi tevékenységét nyilvántartásba vette:

 

Kamarai regisztrációs szám:

 

2. Ügyfélszolgálat

Felhasználók az alábbi elérhetőségeken fordulhatnak Szolgáltató ügyfélszolgálatához:

2.1 Személyesen: 2700 Cegléd Árpád utca 26 3-as számú üzlet

 

2.2 Telefonon:Telefonszám: +36 70 610 0210 a hívás nem emelt díjas!

Elérhető hétfőtől péntekig 08.00 órától 16.00 óráig.

2.3. E-mail-ben

E-mail cím: info@polosarok.hu

Üzenet: a webhely „Kapcsolat” menüpontja alatt elérhető üzenetküldési lehetőség.

Az ilyen úton érkező e-mail-ekre a Szolgáltató az érkezéstől számított 2 munkanapon

belül válaszol.

3. A magyar jog kikötése

3.1. A fent meghatározott internetcímen elérhető webhelyet (a továbbiakban:

webhely)

üzemeltető Szolgáltató Magyarországról nyújtja szolgáltatását, a

szolgáltatás

Magyarországra irányul. A szolgáltatás nyújtására,

Szolgáltatóra, valamint a

Felhasználókra e szerződés keretein belül a magyar jog alkalmazandó, különös tekintettel

a

- AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELETE (2018.

február 28.) a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési

helye alapján történő

indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a

megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az

(EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról,

- Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényre (a továbbiakban: Ptk.),

- a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvényre,

- a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényre,

- a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.

26.) Korm. rendeletre,

- a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi

XLVIII. törvényre,

- az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal

összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényre,

- és a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó

szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.)

NGM rendeletre.

3.2. Jelen általános szerződési és felhasználói feltételekben (a továbbiakban: szerződési feltételek

vagy ÁSZF) említett időpontok, időintervallum megjelölések a közép európai idő szerint

értendők.

3.3. A jelen szerződési feltételekben említett munkanapok, munkaszüneti- és ünnepnapok alatt a

magyar munkanapokat, munkaszüneti- és ünnepnapokat kell érteni.4. Általános szerződési és felhasználói feltételek hatálya és alanyai

4.1. Jelen szerződési feltételek a webhelyen elérhető szolgáltatásokra, a webhely felhasználására,

a webhelyen működő webáruházban megrendelhető termékek adásvételére vonatkoznak.

4.2. A szerződés felei:

4.2.1. A fent azonosított Szolgáltató, mint a webhely üzemeltetője és a termékek eladója.

4.2.2. Felhasználó, mint a webáruházból terméket megrendelő vásárló, valamint a webhely

weboldalait meglátogató személy. Felhasználó lehet minden jogképes természetes és

jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező gazdálkodó szervezet,

ideértve a külföldi jogalanyokat is, amennyiben az itt megfogalmazott szerződési

feltételeket elfogadja, és magára nézve kötelezőnek ismeri el. A jelen szerződési

feltételek

keretében kötendő szerződést cselekvőképtelen személy, vagy korlátozottan

cselekvőképes személy a Ptk. szabályai szerint kötheti meg.

4.3. A szerződési feltételek a webhelyen történő elhelyezéstől hatályos, és határozatlan időre szól.

5. A távollévők közötti, elektronikus úton kötött szerződésre vonatkozó általános

tájékoztatás

5.1. A webáruházban megrendelhető termékek lényeges tulajdonságairól

Felhasználó a

megrendelést megelőzően a webáruház termékek

tulajdonságait leíró oldalain

tájékozódhat.

5.2. A szerződéskötés nyelve magyar.

5.3. A webhelyen leadott megrendelések ráutaló magatartás formájában tett jognyilatkozatnak

minősülnek.

5.4. Szolgáltató a megrendelés megérkezését elektronikus úton késedelem nélkül köteles

visszaigazolni. Ha a visszaigazolás nem érkezik meg Felhasználóhoz 48 órán belül, akkor

Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség alól.

5.5. A megkötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt Szolgáltató nem iktatja, és a

későbbiekben nem lesz írásban hozzáférhető.5.6. Szolgáltató magatartási kódexnek nem vetette alá magát, így az nem áll rendelkezésre nála.

5.7. Felhasználó a megrendelés elküldése előtt a megrendelés lépései során tájékoztatást kap az

aktuális fuvarozási díjakról és esetleges fuvarozási korlátozásokról, valamint a lehetséges

fizetési módokról.

5.8. A szerződési feltételeket és a jogszerű tájékoztatáshoz szükséges

dokumentumokat

Felhasználó a megrendelésének e-mail útján történő

visszaigazolásához csatolt

dokumentumként megkapja, a megrendelésének beérkezésekor aktuális tartalommal. Ezen

felül a szerződési feltételeket és tájékoztatókat Felhasználó a dokumentumok címe alatt

található link – "(A dokumentum letöltése/nyomtatása: ITT)" – használatával menthető

formátumban letöltheti és/vagy kinyomtathatja, valamint az aktuális állapotában mindig

elérhető a webhelyen.

6. Regisztráció

6.1. A regisztráció ingyenes.

6.2. A regisztrációt Felhasználó a webhely profilt ábrázoló ikonra kattintással, majd a megjelenő

„REGISZTRÁCIÓ” felirat alatti adatlap kitöltését követően, a jelen szerződési feltételek

elfogadásával és az adatkezelési nyilatkozat bejelölésével, végül a „REGISZTRÁCIÓ”

feliratú gombra kattintással hajthatja végre.

A megrendelés során is van lehetőség egyúttal regisztrálni, a „Fiók létrehozása” felirat

melletti nyilatkozat bejelölésével.

6.3. Az érvényes regisztrációhoz Felhasználónak valós adatokat és elérhetőségeket kell megadnia.

Amennyiben megállapítást nyer, hogy valótlan adatokkal történt a regisztráció, Szolgáltató

jogosult azt törölni. Utóbbi esetben Szolgáltatót nem terheli felelősség az esetleges

következmények miatt.

6.4. Szolgáltató az érvényes regisztrációt is törölheti a következményekért való felelőssége nélkül,

amennyiben a törölt Felhasználó rosszhiszeműen használta fel a webhelyet, vagy más

módon megszegte a jelen szerződési feltételeket.

6.5. A regisztráció fenti okokból történő, Szolgáltató általi törlése a mindkét Fél által már

teljesített megrendeléseket nem érinti. Ugyanilyen okból történő

törlés esetén,

amennyiben Szolgáltató még nem kezdte meg a teljesítést akkor egyoldalúan eldöntheti,

hogy teljesíti-e azt, feltéve, hogy a törlés oka ezt nem akadályozza. Amennyiben nem

teljesíti a megrendelést és Felhasználó már fizetett, Szolgáltató visszafizeti a Felhasználó

által fizetett összeget. Ha a Felhasználó törlés okát jelentő magatartása kárt okozottSzolgáltatónak, utóbbi jogosult visszatartani a kár összegét a visszafizetés összegéből.

6.6. Felhasználó a regisztrációjának törlését bármikor kezdeményezheti a Szolgáltatónak küldött

e-mail üzenettel, melyet Szolgáltató késedelem nélkül – de legfeljebb 10 napon belül –

végrehajt.

6.7. A regisztráció törlését teheti szükségessé Felhasználó – regisztráció céljából kezelt –

személyes adatainak törlését eredményező, vagy ilyen célú felhasználását megtiltó összes

adatkezeléssel kapcsolatos kérelme. Ezekről

Felhasználó bővebben az adatkezelési

tájékoztatóban olvashat.

6.8. A regisztráció Felhasználó fentiek szerinti kérelmeire történő törlése nem érinti az általa

korábban érvényesen leadott megrendelések teljesítését.

7. A vételár meghatározása

7.1. A termékek aktuális árairól a webáruház termékek tulajdonságait bemutató oldalain

tájékozódhat Felhasználó.

7.2. A termékeknél feltüntetett vételárak bruttó fogyasztói árak, tehát minden terméknél a

fizetendő vételár adóval megnövelt teljes összege látható.

7.3. A vételár mindig forintban (HUF) értendő.

7.4. Az árak a szállítási költséget nem tartalmazzák.

7.5. Szolgáltató csomagolási költséget nem számít fel.

7.6. A megrendelések visszaigazolásában mindig a ténylegesen fizetendő fogyasztói ár és az

esetleges egyéb költségek is teljes, fizetendő összegükben szerepelnek.

7.7. A webáruház weboldalain látható termékek árai változtatásának jogát Szolgáltató fenntartja.

Az árváltozás a már megrendelt termékek árát nem befolyásolja.

7.8. Amennyiben hibás ár szerepel a webáruházban, vagy a megrendelés visszajelzésben –

különös tekintettel a nyilvánvalóan téves árra – akkor Szolgáltató nem köteles a terméket

hibás áron értékesíteni. Szolgáltató a hibás áron történt megrendelést követően felajánlja a

Felhasználó számára a

termék valós áron történő értékesítését. Amennyiben Felhasználó ezt nem fogadja el,

jogosult elállni a megrendelésétől.8. A megrendelés leadásának módja és lépései, a szerződés létrejötte

8.1. A termék kiválasztása

8.1.1. Felhasználó a webáruház termékek adatait tartalmazó oldalain ismerheti meg a termékek

lényeges tulajdonságait.

8.1.2. A Felhasználónak a megrendelni kívánt termék adatlapján lehetősége van a termék

típusának, színének, méretének kiválasztására. Ezt követően megrendelni kívánt termék

adatlapján található „KOSÁRBA” feliratú gombra kattintással virtuális

kosárba helyezheti a terméket a Felhasználó.

8.1.3. Amennyiben Felhasználó több terméket kíván megrendelni, a fentiek szerint eljárva több

terméket helyezhet a kosárba.

8.1.4. Ha a megrendelés előtt a termékkel kapcsolatban kérdés merülne fel, Szolgáltató

ügyfélszolgálata készséggel áll Felhasználó rendelkezésére (elérhetőségek: fentebb az

"kapcsolat" cím alatt).

8.2. A megrendelés leadása és visszaigazolása, a szerződés létrejötte

8.2.1. Felhasználó a megrendelését online, a webáruházban adhatja le, az alábbiak szerint.

8.2.2. A megrendelés leadásának nem feltétele a regisztráció.

8.2.3. Felhasználó a termékek kiválasztása és kosárba helyezése után a weboldal fejlécén található

bevásárlókosarat ábrázoló gombra kattintással megtekintheti a kosár tartalmát.

8.2.4. A kosár tartalmát mutató oldalon Felhasználónak lehetősége van a kiválasztott termékek

darabszámát jelölő szám átírásával a kívánt darabszámon módosítani, illetve az „X”-et

ábrázoló ikonra kattintással a

kosárból ki is veheti az adott terméket. Ugyanezen oldalon a szállítási mód is

megjelölhető, ahol feltüntetésre kerül a szállítási költség is. A szállítási mód kiválasztása

a későbbi, „Szállítási mód kiválasztása!” menüpont alatt is kiválasztható.

8.2.5. Ezt követően a „MEGRENDELEM” gombra kattintással a név, számlázási,

illetve szállítási cím, e-mail cím, telefonszám megadása szükséges.

8.2.6. A „Szállítási mód kiválasztása!” feliratú gombra kattintást követően a Felhasználó ki tudja választani a szállítási módot, ahol feltüntetésre kerül a

szállítási költség is. A

Felhasználónak lehetősége van a termék sürgős elkészítésének megrendelésére a jelzett

felárért, mely szolgáltatást a „Kérd sürgős elkészítéssel” felirat melletti jelölőnégyzetre

kattintással rendelhet meg.

8.2.7. Ezt követően a „Fizetési mód kiválasztása!” feliratú gombra kattintva a Felhasználó ki tudja

választani a fizetési módot.

8.2.8. Amennyiben a Felhasználó rendelkezik ajándékkártyával a „Van ajándékkártyád? Kattints

ide!” felirat alatti mezőbe az ajándékkártya számának beírását követően, „Ajándékkártya

hozzáadása” feliratú gombra kattintással válthatja be.

8.2.9. A „Kosarad” felirat alatti összesítő oldalon látható a teljes megrendelés összesített

fogyasztói ára, valamint a fizetendő szállítási vagy esetleges egyéb költségek bruttó

összege; tehát a Felhasználó által fizetendő összes költség.

8.2.10. Az adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő

azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:

8.2.10.1. A hiányos vagy nyilvánvalóan hibás adatok bevitelekor a megrendelés

folyamatában figyelmeztető üzenet jelenik meg.

8.2.10.2. A regisztrált Felhasználó a személyes adatait a megrendelés folyamatában a

megrendelésre vonatkozóan módosíthatja. A regisztrációs adatait a webhelyre

belépést követően profil

(sematikus személyt ábrázoló) ikonra kattintással megjelenő személyes

profiljának oldalán van lehetősége módosítani.

8.2.10.3. A kosár tartalma, megrendelés adatai, paraméterei bármikor ellenőrizhetők,

változtathatók, vagy akár törölhetők a megrendelés elküldéséig, a megrendelés

folyamatában fentiek szerint megjelenő oldalakon visszalépéssel és az adatok

módosításával, újabb bevitelével az ÁSZF jelen fejezetének eddigi pontjaiban

írtak szerint. Visszalépésre a böngésző visszalépés gombjára kattintással,

illetve a webáruház megrendelés lépéseit mutató oldalainak tetején látható

folyamatábrán megnevezett megrendelési fázisokra kattintva van lehetőség.

8.2.11. Felhasználó a megrendelés fenti adatainak ellenőrzését és az esetleges adatbeviteli hibák

javítását követően, a jelen ÁSZF elfogadására vonatkozó nyilatkozat bejelölésével és a

„MEGRENDELÉS LEADÁSA” feliratú gombra kattintással adhatja le érvényesen

megrendelését.

8.2.12. Szolgáltató a megrendelés beérkezését követően azt automatikus e-mail

útján

haladéktalanul visszaigazolja Felhasználónak, az általa on-line megrendelése során

megadott e-mail címére. A visszaigazolás tartalmazza a Felhasználó által fizetendőteljes összeget. Amennyiben e visszaigazolás

a Felhasználó megrendelésének

elküldésétől számított 48 órán belül a Felhasználóhoz nem érkezik meg, a Felhasználó

mentesül az ajánlati

kötöttség alól. A visszaigazolás akkor tekintendő a

Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik (tehát az

e-mail fiókjába történő beérkezéssel). A megrendelés itt írt visszaigazolásával még

nem jön létre a termék megvásárlására vonatkozó szerződés, ez a visszaigazolás

Szolgáltató részéről még nem számít a megrendelés elfogadásának.

8.2.13. Felhasználónak az „EGYEDI PÓLÓ” menüpont alatt lehetősége van az „ONLINE

PÓLÓSZERKESZTŐ” felirat alatti „TOVÁBB A

SZERKESZTŐBE” gombra

kattintva egyedi, Felhasználó által tervezett mintázatú termék megrendelésére. A

termék, illetve szín, ruházati termék esetén annak méretének kiválasztása válik

lehetővé, majd a felületen elérhető szerkesztő segítségével megszerkesztett termék

elkészítését követően a „KOSÁRBA” feliratú gombra kattintással virtuális kosárba

helyezheti a terméket a Felhasználó. Ezt követően a bevásárlókocsit

ábrázoló ikonra kattintással megjeleníthető a virtuális kosár tartalma, ahol

a

„FIZETÉSHEZ” feliratú gombra, majd az előugró szerzői joggal

kapcsolatos

nyilatkozat melletti jelölőnégyzet bejelölését követően „TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ”

feliratú gombra kattintással, majd a

korábbi, fentebb felsorolt, megrendelésre

vonatkozó pontok szerint eljárva adhatja le a Felhasználó egyedi megrendelését.

8.2.14. Felhasználónak az „EGYEDI PÓLÓ” menüpont alatt az „ÍRÁSOS MEGRENDELÉS”

felirat alatti „TOVÁBB A MEGRENDELÉSHEZ” gombra kattintva lehetősége van

továbbá megrendelni a terméken szereplő minta Szolgáltató általi, de Felhasználó

elképzelése szerinti

megtervezését és az így elkészült mintával ellátott terméket. Az „Egyedi megrendelés”

alatti név, e-mail cím, telefonszám mezők kitöltését, valamint a „Megrendelés” felirat

alatti mezőbe a termék típusának, színének, méretének, és az egyedi termékre

vonatkozó igény leírását, minta feltöltését, valamint az átvételi mód megjelölését,

szállítási cím kitöltését követően „Megrendelés elküldése” feliratú gombra kattintva

adhatja le a Felhasználó megrendelését.

8.2.15. A megrendelések feldolgozása minden munkanapon a közép európai idő szerint 12:00

órától 18:00 óráig történik. Amennyiben a megrendelés a fenti időintervallumon kívül

érkezik Szolgáltatóhoz, azt a beérkezést követő első feldolgozási időszak kezdetén –

előre fizetés esetén a

fizetendő összeg Szolgáltató bankszámlájára érkezésének

időpontját követő első feldolgozási időszak kezdetén – kell Szolgáltatóhoz érkezettnek

tekinteni és attól az időponttól számított 24 órán belül kerül feldolgozásra.

8.2.16. A megrendelés feldolgozása megkezdését követően Szolgáltató – megrendelés elfogadása

esetén – e-mail útján tájékoztatja Felhasználót a megrendelés elfogadásáról. A termék

megvásárlására vonatkozó szerződés a Szolgáltató erről szóló e-mail üzenetének

Felhasználóhoz történő megérkezésével jön létre.

8.2.17. Szolgáltató felhívja Felhasználó figyelmét a megrendelés beérkezésére

vonatkozóvisszaigazolás és a megrendelés elfogadására vonatkozó visszaigazolás tartalmának

ellenőrzésére. Ha bármelyik visszaigazolás tartalma a megrendelés tartalmától eltér, és

az eltérést a megrendelő Felhasználó a visszaigazolás kézhezvételét követő 24 órán

belül nem

kifogásolja, illetve, ha a visszaigazolás kézhezvételét követően fizetést teljesít, akkor a

szerződésre a visszaigazolás tartalma az irányadó. Az eltérő tartalmú visszaigazolás

Szolgáltató felé történő jelzését követően Szolgáltató a jelzést megvizsgálja, indokolt

esetben korrigálja a megrendelést.

8.3. A regisztráció Felhasználó megrendelését követő kérelmére történő törlése nem érinti az

általa korábban érvényesen leadott megrendelések teljesítését.

8.4. Ha Felhasználó a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatainak törlését kéri, vagy azok

ilyen célú felhasználása ellen tiltakozik, abban az esetben Szolgáltató nyilatkoztatja a

megrendeléstől való elállási szándékáról.

9. A megrendelés utólagos korrigálása

9.1. Amennyiben Felhasználó változtatni szeretne a már leadott megrendelésén, vagy helytelen

adatokat adott meg, azt mielőbb jeleznie kell az ügyfélszolgálati elérhetőségeken. Fontos,

hogy ezt haladéktalanul tegye meg, hogy a teljesítés megkezdése előtt Szolgáltató

korrigálhassa a megrendelést.

9.2. A megrendelés korrigálása esetén Szolgáltató a megrendelésről új visszaigazolást küld a

módosított tartalommal, melynek értelmében a módosításnak megfelelően jön létre, illetve

– a már korábban elfogadott hibás megrendelés esetén – módosul a vásárlásra vonatkozó

szerződés.

10. Fizetési feltételek

10.1. Lehetséges fizetési módok:

10.1.1. Banki átutalással történő előre fizetés:

A megrendelés elküldésének folyamatában Felhasználó kiválaszthatja ezt a fizetési

módot. Az átutalás teljesítéséhez szükséges adatokat a megrendelés

beérkezését

visszaigazoló e-mail tartalmazza.

10.1.2. Online bankkártyás előre fizetés:

A kiválasztott termékek árát közvetlenül bankszámlánkra való utalással vagy Barion bankkártyás fizetéssel egyenlítheti ki.

Bankkártya adatai hozzánk nem jutnak el, azt a Barion Payment Zrt. kezeli.
A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni online áruházunkban.
A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

10.1.3. Utánvétel kiszállítás esetén:

A megrendelés elküldésének folyamatában Felhasználó által kiszállítással, belföldre

történő kézbesítési mód esetén kiválasztott, utánvétellel történő fizetés. Felhasználó a

kézbesítéskor a futárszolgálat munkatársánál készpénzzel vagy bankkártyával fizethet.

Külföldre történő megrendelés

esetén nincs lehetőség utánvétel fizetési mód

kiválasztására.

A futárszolgálatnál történő fizetés további feltételeiről a GLS General Logistics Systems Hungary Kft. szerződési feltételei rendelkeznek, melyeket megismerhet Felhasználó GLS futár szolgáltató felületén (lentebb részletezve).

 

10.1.6. Szolgáltatónál történő személyes átvétel esetén

A megrendelés elküldésének folyamatában Felhasználó által kiválasztott online

bankkártyás fizetés vagy banki átutalás.

Szolgáltató biztosítja a Szolgáltatónál történő személyes átvétel lehetőségét a 2700 Cegléd, Árpád utca 26 szám 3-as üzlet alatt hétfőtől-péntekig 12.00 órától 18.00 óráig.

10.2. Külföldi címre történő megrendelés esetén banki átutalással történő előre fizetési mód,

valamint online bankkártyás előre fizetési mód kiválasztására van lehetőség, utánvétel

fizetési mód kiválasztására nincs lehetőség.

10.3. Amennyiben Szolgáltató a már kifizetett megrendelést a saját érdekkörében felmerült oknál

fogva mégsem tudja teljesíteni, az akadály felmerülésétől számított 14 napon belül a

Felhasználó részére a teljes vételárat és a szállítási díjat visszatéríti.

11. Teljesítési határidő és szállítási feltételek

11.1. Teljesítési és szállítási határidő

11.1.1. A megrendelt terméket Szolgáltató a megrendelés elfogadásáról szóló visszaigazolásban

szereplő határidőn belül szállíttatja ki a Felhasználó által a megrendelés során

megadott szállítási címre.

11.1.2. A megrendelés beérkezésének napját követő 1-10 munkanapon belül kerül átadásra a

fuvarozónak, aki belföldre 1 munkanapon belül kézbesíti azt.

11.1.3. Amennyiben Szolgáltató nem tudja teljesíteni a fentiek szerinti határidőn belül a

megrendelést, akkor a teljesítési akadály beállásáról annak felmerülését követően

haladéktalanul értesíti Felhasználót.

11.1.4. A termékek kézbesítése munkanapokon történik 08.00 és 17.00 óra közötti időszakban. A

termék szállítási határidejét a visszaigazoló e-mail tartalmazza. A szállítás időpontjáról a

Szolgáltató e-mailben vagy telefonon tájékoztatja a Felhasználót, további kérdés felmerülése

esetén a

Felhasználónak lehetősége van egyeztetni a Szolgáltatóval a visszaigazoló e-mailben

található telefonszámon.

11.2. Fuvarozók:

11.2.1. GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Korlátolt Felelősségű

Társaság

Rövidített név: GLS General Logistics Systems Hungary Kft.

Cégjegyzékszám: 13-09-111755

Adószám: 12369410-2-44

Székhely: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.

Postacím: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.

Telefon: +36 29 886 670

Fax: +36 29 886 610

E-mail: info@gls-hungary.com

Webhely: https://gls-group.eu/HU/hu/home

Fuvarozó belföldi cím esetén a feladástól számított 1 munkanapon belül, külföldi cím

esetén célországtól függően, feladástól számított 1-7 munkanapon belül kézbesíti a

megrendelt terméket Felhasználó részére.

A szállítással kapcsolatos további

információkat a GLS General Logistics Systems Hungary Kft. honlapján elérhető

„Általános

üzleti

feltételek”

dokumentum

tartalmazza

(https://gls-group.eu/HU/hu/altalanos-uzleti

feltetelek).

 

12. Hibás teljesítés, szavatosság, jótállás, elállási/felmondási jog
12.1. Hibás teljesítés

12.1.1. Szolgáltató hibásan teljesít, ha a termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a

szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek.

12.1.2. Nem teljesít hibásan Szolgáltató, ha a Felhasználó a hibát a szerződéskötés időpontjában

ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

12.1.3. Fogyasztónak minősülő Felhasználó vásárlása esetén vélelmezni kell, hogy a teljesítést

követő egy éven belül a Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában

megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog

természetével vagy a hiba jellegével

összeegyeztethetetlen. Mindez a gyakorlatban azt jelenti, hogy egy éven belül felismert

hiba esetén a bizonyítás a Szolgáltatót terheli, hogy a hiba a teljesítéskor nem állt fent.

12.2. Kellékszavatosság

12.2.1. Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén Szolgáltatóval szemben

kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

12.2.2. Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet

kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény

teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest

aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve

nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy elállhat a

szerződéstől.

12.2.3. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban

Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

12.2.4. A Felhasználó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a Szolgáltatóval

közölni. Fogyasztónak minősülő Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után

haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül

közölni. (Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől

számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A

közlés késedelméből eredő kárért a jogosult felelős.) Ugyanakkor Szolgáltató felhívja

Felhasználó figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési

határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez

a határidő egy év.

12.2.5. Fogyasztónak minősülő Felhasználó vásárlása esetén a teljesítéstől számított egy éven

belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb

feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató

nyújtotta. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már a fogyasztónakminősülő Felhasználó köteles bizonyítani, hogy a fogyasztónak minősülő Felhasználó

által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

12.3. Termékszavatosság

12.3.1. Ingó dolog (termék) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Felhasználó – választása

szerint – a fentebb írt kellékszavatossági jogát, vagy termékszavatossági igényt

érvényesíthet.

12.3.2. Termékszavatossági igényként a fogyasztónak minősülő Felhasználó kizárólag a hibás

termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

12.3.3. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi

követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő

tulajdonságokkal.

12.3.4. Termékszavatossági igényét a fogyasztónak minősülő Felhasználó a termék gyártó általi

forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e

jogosultságát elveszti.

12.3.5. A fogyasztónak minősülő Felhasználó termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog

gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját

termékszavatossági igény érvényesítése esetén a fogyasztónak minősülő Felhasználónak

kell bizonyítania.

12.3.6. A gyártó illetve a Szolgáltató kizárólag akkor mentesül termékszavatossági
kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta

forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal

időpontjában nem volt felismerhető, vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak illetve a Szolgáltatónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

12.3.7. A fogyasztónak minősülő Felhasználó ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és

termékszavatossági

igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.

Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt

termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval

szemben érvényesítheti.

12.4. Jótállás12.4.1. Kötelező jótállás

Szolgáltató nem forgalmaz jogszabály által elrendelt kötelező jótállás alá eső terméket.

12.4.2. Önkéntes jótállás

12.4.2.1. A Szolgáltató 3 hónapos önkéntes jótállást vállal az általa gyártott

termékekre.

12.4.2.2. A 3 hónapos önkéntes jótállás időtartama alatt a vásárolt termék

meghibásodik, a Felhasználó ugyanazokat az igényeket

érvényesítheti a

Szolgáltatóval szemben, amelyeket a

kellékszavatosság esetében. Így

lehetősége van – a fentebb "Kellékszavatosság" alcím alatt írt sorrend szerint –

kijavítást, kicserélést vagy árleszállítást kérni, illetve elállni a szerződéstől.

12.4.2.3. Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha

bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

12.4.2.4. Kifejezett írásbeli kötelezettségvállalás hiányában Szolgáltató

nem

garantálja, hogy az áru bármely, a Felhasználó által elérni kívánt speciális célra

alkalmas. Szolgáltatónak jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett

hibát felülvizsgálni. Abban az esetben, ha a hiba a nem rendeltetésszerű

használatra vezethető vissza, a javítási költség a Felhasználót terheli. Nem

terjed ki Szolgáltató jótállási kötelezettsége azon meghibásodásokra, amelyek:

- a nem rendeltetésszerű használatból,

- az előírt karbantartás elmulasztásából,

- rongálásból keletkeztek.

12.4.2.5. Felhasználó ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt,

illetve termékszavatossági és jótállási igényt

egyszerre, egymással

párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Felhasználót a jótállásból

fakadó jogok a kellékszavatossági és a termékszavatossági jogosultságoktól

függetlenül megilletik.

12.5. Méretcsere szolgáltatás

Amennyiben a Felhasználó tévedésből hibás méretű terméket rendelt, a Szolgáltató

vállalja, hogy a termék visszaküldését követően elkészíti a terméket az újból megjelölt,

helyes méretben, mely esetben a Felhasználónak kizárólag a postaköltséget kell

kifizetnie. Amennyiben méret vagy fazonmódosítás miatt az újból megrendelt, javított

méretű termék vételára magasabb, mint a visszaküldött, hibás méretű termék vételára,

abban az esetben a Felhasználónak a postaköltségen felül kizárólag a két termékkülönbözetének összegét kell kifizetnie.

12.6. Elállási jog

12.6.1. Fogyasztónak minősülő Felhasználó 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e

szerződéstől. Szolgáltató webáruházában jellemzően a Felhasználó megrendelésére

egyedileg legyártott, a Felhasználó igényeinek megfelelő tulajdonságokkal rendelkező

termékeket forgalmaz,

így alapesetben ez a jogosultság nem gyakorolható. E

termékkörön kívül eső termékek esetében az alábbiak szerint illeti meg az elállási jog a

fogyasztónak minősülő Felhasználót.

12.6.2. Az elállási határidő

a) termék adásvételére irányuló szerződés esetében: attól a naptól számított 14 nap

elteltével jár le, amelyen Felhasználó vagy a Felhasználó által megjelölt, a fuvarozótól

eltérő harmadik személy a terméket átveszi;

b) több termék szolgáltatásakor: attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen

Felhasználó vagy a Felhasználó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy

az utolsó termék átveszi;

c) több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatásakor: amelyen Felhasználó vagy a

Felhasználó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy

darabot átveszi;

d) valamint a), b), és c) pontok esetében Felhasználó a szerződés megkötésének napja és

a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

12.6.3. Ha Felhasználó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű

nyilatkozatát köteles eljuttatni Szolgáltató elérhetőségeinek

egyikére. Az elállási

nyilatkozat bármilyen módon megtehető, akár szóban akár írásban.

Felhasználó az elállási jog gyakorlásához felhasználhatja a következő linken letölthető

nyilatkozatmintát is:

elállási nyilatkozat minta

Illetve annak tartalmát innen kimásolhatja:

--

Elállási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: Corner-Media Kft.

Postacím: 2700 Cegléd Álmos utca 4

E-mail: info@polosarok.hu
Alulírott …………………………………………………………………

kijelentem,

hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés

tekintetében:

A termék átvételének időpontja:

A fogyasztó neve:

A fogyasztó címe:

A fogyasztó aláírása (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén):

Kelt:

--

Felhasználó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta

előtt elküldi írásbeli elállási nyilatkozatát, vagy a határidő utolsó napján szóban bejelenti

azt. Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogát az itt írtaknak megfelelő

módon és határidőben gyakorolta.

12.6.4. Az elállási jog gyakorlását nem zárja ki a felbontott csomagolás és a termék jellegének,

tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használat.

12.6.5. A termék visszaküldésének megszervezése és a visszaküldés költsége Felhasználót terheli.

Az áru visszajuttatása történhet személyesen is, az ügyfélszolgálattal történő előzetes

időpont egyeztetés után.

12.6.6. A Szolgáltató és a Felhasználó közötti elszámolásra legfeljebb az áru visszaérkezését vagy

a Felhasználó termék visszaküldésére vonatkozó igazolásának megérkezését követő 14

napon belül kerül sor. A 14 napos határidő attól az eseménytől (az áru visszaérkezésétől

vagy az igazolás megérkezésétől) kezdődik, amely hamarabb bekövetkezik. Elállás esetén

a Szolgáltató az elállással érintett termék vételárát és a kiszállítás költségét is köteles

visszatéríteni Felhasználó részére.

12.6.7. Felhasználó nem gyakorolhatja elállási jogát:

- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Felhasználó utasítása alapján vagy

kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a FFelhasználó személyére szabtak (személyre szabott terméknek minősül a webhelyen

kiválasztható, illetve a Felhasználó által más módon meghatározott - feltöltött, körülírva

megrendelt - mintával rendelt, a Felhasználó által kiválasztott típusú, színű, méretű

termék megrendelése, mivel ezeket Szolgáltató a megrendelést követően gyártja le a

Felhasználó részére);

 

 

12.7. Az elállás joghatásai

12.7.1. Ha Felhasználó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Felhasználó elállási

nyilatkozatának beérkezésétől számított 14 napon belül

Szolgáltató visszatéríti a

Felhasználó által teljesített valamennyi

ellenszolgáltatást, ideértve a termék

Felhasználóhoz történő fuvarozásának költségét is (kivéve azokat a többletköltségeket,

amelyek amiatt merültek fel, hogy Felhasználó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb

szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során

Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési

móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha Felhasználó más fizetési mód

igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja, és e

visszatérítési mód

alkalmazásából kifolyólag Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli. Termék

adásvételére irányuló szerződés esetén a

visszatérítést Szolgáltató mindaddig

visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Felhasználó nem igazolta, hogy

azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

12.7.2. Felhasználó köteles Szolgáltató számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de

legkésőbb elállási nyilatkozatának beérkezésétől számított 14 napon belül visszaküldeni

vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi

a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Felhasználó viseli.

12.7.3. Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben

bekövetkezett

értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének,

tulajdonságainak és működésének

megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

13. Felelősség kizárása

13.1. A Szolgáltatót jogszabály alapján szerződéskötési kötelezettség nem terheli. Szabadon dönt

a Felhasználó megrendelésének elfogadásáról vagy visszautasításáról. A Szolgáltató

kizárja felelősségét az ebből eredő károkért.13.2. Szolgáltató nem garantálja, hogy a termék megfelel a Felhasználó által tervezett bármilyen

felhasználási célra. A termék leírásában és útmutatójában írtak irányadók a felhasználást

illetően, de a konkrét felhasználási körülményekből adódó eltérések miatt a Szolgáltatót

nem terheli felelősség.

13.3. Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal olyan közvetlen és közvetett károkért,

amelyek a webhely rosszhiszemű felhasználásából vagy az

internetszolgáltató

elérhetetlenné válásából erednek. Szolgáltató nem

vonható felelősségre technikai

zavarokért, például elektromos vagy számítógépes hálózati kimaradásért. Tekintettel arra,

hogy az Internet nyílt, biztonságosnak nem tekinthető hálózat, az elektronikus formában

továbbított üzenetek, megrendelések Szolgáltatón kívül eső okból történő

megsemmisülése, késedelmes megérkezése, egyéb hibája miatt beálló károk tekintetében

Szolgáltatót nem terheli felelősség.

13.4. Szolgáltató a webhely felhasználásának lehetőségét bármikor, indokolás

nélkül

megszüntetheti az egyes Felhasználók számára, vagy az összes Felhasználóra nézve a

webhely üzemeltetésének befejezésével. Ez esetben a

már érvényesen leadott

megrendeléseket és a Felhasználó egyéb kérelmeit

teljesíti, más esetleges

következményekért azonban nem felel.

13.5. A webhelyen megjelenített termékek és szolgáltatások képei eltérhetnek a valóságostól,

bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Szolgáltató

nem felelős a

termékismertetők rajta kívül álló okok miatt, így a gyártó vagy a beszállító miatt

szükségessé váló előzetes bejelentés nélküli esetleges változtatásából adódó eltérésekért.

13.6. Szolgáltató a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra

visszavezethető késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért, az ezekből adódó

károkért való felelősségét kizárja.

13.7. A webhelyen található külső hivatkozások követésével letöltött tartalom nem áll Szolgáltató

befolyása alatt. Amennyiben azt az arra jogosult kéri, a linket Szolgáltató törli vagy

módosítja. Az ilyen link használatával megjelenített

vagy letöltött tartalmakkal

kapcsolatban Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli.

14. Termékértékelés

14.1. A webhelyen található terméket Felhasználó hozzászólás, valamint pontozás formájában

értékelheti. A hozzászólásnak, pontozásnak nem feltétele a webhelyen történő

regisztráció.

Hozzászólást bárki beküldhet, Szolgáltató nem vállal felelősséget a

közzétett

hozzászólások és bejegyzések általa nem felismerhető módon másokat sértő tartalmáért.Szolgáltató nem vállal felelősséget az egyes hozzászólásokban esetlegesen elhelyezett

romboló jellegű programok, alkalmazások – például: vírusok, férgek, makrók, továbbá az

egyéb, fel nem sorolt programok, alkalmazások – okozta károkért, bár lehetőségeihez

mérten mindent megtesz ezek elkerülése, kiszűrése érdekében.

Szolgáltató a hozzászólásokat megjelenítés előtt moderálja.

14.2. Általános rendelkezések, adatvédelem

Felhasználó hozzászólásai közzétételüket követően a többi felhasználó által láthatók oly

módon, hogy általuk az adott hozzászóló keresztneve is beazonosítható, az általa

hozzászólásában közzétett adatok megismerhetőek, így a Felhasználó személyazonossága

is beazonosíthatóvá válhat. Ez azonban a Felhasználó saját felelősségi körébe tartozik, az

ezzel kapcsolatos következményekért Szolgáltató nem vonható felelősségre.

Felhasználó a hozzászólásait nem teheti közzé más személy vagy jogi személy nevében,

valamint ezek nem lehetnek törvénybe ütköző, diszkriminatív, rasszista, gyűlöletkeltő,

káros, obszcén vagy vallási, politikai nézetekkel kapcsolatos szövegek, nem sérthetik más

személy magánéletét, nem lehetnek sértőek, vagy veszélyeztető hatásúak az azokat

esetlegesen elolvasó kiskorúakra nézve. Nem tartalmazhatnak továbbá törvény vagy

szerződés által védett tartalmakat, ipari titkokat és szellemi tulajdont sértő, továbbá

számítógépes vírusokat terjesztő tartalmakat, illetve olyan tartalmakat, amely alkalmas

lehet a Szolgáltató vagy harmadik személy jogainak és érdekeinek a bármilyen formában

történő megsértésére.

Felhasználó nem jogosult hozzászólásaival és az általa hozzászólásban feltöltött nem

szöveges tartalmakkal ingatlanok, ingóságok vagy

szolgáltatások adásvételére vagy

reklám elhelyezésére irányuló

tevékenységet folytatni, vagy ilyen tevékenységet

elősegíteni.

Felhasználó hozzászólásai tartalmazhatnak a szövegen kívül egyéb tartalmakat (kép,

video, hanganyag, stb.) is, valamint az általa megosztott

egyéb tartalmak is

tartalmazhatnak ilyet. Kép, mozgókép esetén az nem lehet más személy képmása, illetve

tartalom fajtától függetlenül a tartalom nem lehet bármi módon törvénybe ütköző,

diszkriminatív, rasszista, gyűlöletkeltő, káros, obszcén, vagy vallási, politikai nézetekkel

kapcsolatos, nem sértheti más személy magánéletét, nem sérthet, vagy veszélyeztethet

kiskorúakat. Nem tartalmazhat továbbá törvény vagy szerződés által védett tartalmakat,

ipari titkokat és szellemi tulajdont sértő, továbbá számítógépes vírusokat terjesztő

tartalmakat, illetve olyan tartalmakat, amely alkalmas lehet a Szolgáltató vagy harmadik

személy jogainak és érdekeinek a bármilyen formában történő megsértésére.

Felhasználó a magáról adatokat, információkat tartalmazó tartalmak tekintetében jelen

feltételek elfogadásával hozzájárul azok oly módon történő közzétételéhez, hogy azok a

honlapot használó többi felhasználó számára – tehát nyilvánosan – hozzáférhetőek,

láthatók lesznek, és az észlelők által az adott fényképet feltöltő felhasználó neve is

beazonosítható,

így a Felhasználó személyazonossága is beazonosíthatóvá válhat. Ez

azonban a

Felhasználó saját felelősségi körébe tartozik, az ezzel kapcsolatos következményekért

Szolgáltató nem vonható felelősségre.

14.3. KözzétételA webhelyen közzétett hozzászólások a webhely minden látogatója számára látható

módon jelennek meg.

A hozzászólás közzétételével a Felhasználó lemond arról, hogy a

későbbiekben

hozzászólásában foglalt tartalmak felhasználására alapozva anyagi vagy más jellegű

követelést támasszon.

A hozzászólások tartalmáért Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal; azonban ha

az adott hozzászólás saját érdekét vagy mások jogos érdekeit, illetve közérdeket sért, azt

indoklás nélkül törölheti.

Felhasználó kérheti Adatkezelőtől a hozzászólásának törlését.

Szolgáltató felhívja Felhasználó figyelmét arra, hogy hozzászólásai megtétele előtt

alaposan és körültekintően mérlegelje azt, hogy mit és milyen formában tesz közzé.

Bárki valós személy személyes adatának, a rá vonatkozó ismereteknek az érintett

hozzájárulása nélküli közzététele tiltott – és így törlésre kerül –, amennyiben az érintett

azokat nem saját maga hozta nyilvánosságra.

A jó ízlést sértő képeket tartalmazó, gyűlöletkeltésre, megfélemlítésre

alkalmas

hozzászólások, valamint az ilyen témájú weboldalakra mutató linkek szintén tiltottak.

Valós személyt sértő, azt lejárató, illetve olyan, egyértelműen személyhez köthető

hozzászólás, amely sértő című vagy tartalmú, nem tehető közzé. Ha egy Felhasználó vagy

érintett sérelmezi a róla írt hozzászólást, kérheti annak törlését akkor is, ha az egyébként

nem meríti ki a fent tárgyalt feltételeket.

14.4. Moderáció

Szolgáltató a hozzászólásokat előzetesen megvizsgálja és jóváhagyja a közzététel előtt.

Szolgáltató kéri Felhasználótól, hogy ha olyan bejegyzést észlel, amely megítélése szerint

jelen feltételek és alapelvek valamelyik pontjába ütközik, a Felhasználó, Szolgáltató, más

vagy mások jogát vagy jogos érdekét sérti, esetleg bűncselekmény megvalósulásának

gyanúját kelti, vagy egyéb módon

akadályozza a kulturált információcserét, jelezze azt Szolgáltatónak elektronikus levélben.

A weboldalon megjelenő jogsértő hozzászólásokat a Szolgáltató törölheti, vagy kérésre

törli. Ilyen hozzászólások lehetnek, amelyek:

-

a Szolgáltató vagy mások jogait vagy érdekeit sértik,

-

- tartalmuk jogszabályba, vagy jelen feltételekbe ütközik.

Szolgáltató az egyes hozzászólásokat utólag nem szerkeszti, illetve részlegesen sem törli;

vagy változatlan formában meghagyja azokat, vagy teljes egészében törli.

14.5. Szellemi tulajdonMás hozzászólásában megjelenő, szellemi tulajdonnak (műnek, alkotásnak, tudományos

vagy egyéb szellemi teljesítménynek) tekinthető tartalmakat csak a jogosult (saját

tartalmat közzétevő, szerző) előzetes engedélyével szabad felhasználni.

14.6. Felelősség

A webhelyen elhelyezett közlések a webhelyet látogató Felhasználókból álló közösség

tájékoztatását szolgálják, és semmilyen módon nem kötik a Szolgáltatót. A webhelyen

elhelyezett egyetlen közlés sem tekinthető szerződési ajánlatnak vagy szerződési ajánlat

elfogadásának, illetve jogi vagy szakmai tanácsadásnak.

A hozzászólásért, bejegyzésért annak írója a felelős, azért Szolgáltatót felelősség nem

terheli.

14.7. A cikkekre, a hozzászólásokra és a kapcsolatfelvételre vonatkozó egyéb szabályok

A webhelyen megjelenő, Szolgáltató által közzétett cikkeket a szerzői jog szabályai védik,

azokat a webhelyen kívül megosztani, illetve azokból idézni csak a forrás feltüntetésével,

az idézés szabályainak megfelelően szabad. A megosztás további feltétele, hogy az a

tartalom teljes egészében és változatlan formában való átvételével történjen. A webhelyen

megjelent cikkek tartalmáért azok szerzői vállalnak felelősséget.

Mindez azon hozzászólásokra is vonatkozik és alkalmazandó, melyekre a tartalmukra

tekintettel e rendelkezések értelmezhetők.

Ha Felhasználó olyan hozzászólással találkozik, amely megítélése szerint a jelen feltételek

szabályait sérti, vagy adatkezelési, esetleg fogyasztóvédelmi

szabályokat sért, kérjük, e-mail útján küldjön értesítést az info@polosarok.hu címre.

15. Egyéb rendelkezések

Szolgáltató a webhelyen megrendelés nélkül böngésző Felhasználók tekintetében is fenntartja

magának a jogot az ott található tartalmakra vonatkozó jogi védelem és a webhely felhasználására

vonatkozó szabályok tekintetében, azok érvényesítésére és megváltoztatására. Erre vonatkozó

szabályokat és nyilatkozatokat Felhasználó a

webhelyen folyamatosan közzétett jogi

nyilatkozatban, jelen ÁSZF-ben és további tájékoztató dokumentumokban érheti el.

16. Adatkezelés, adatvédelem

A Szolgáltató által folytatott adatkezelésről az "Adatkezelési tájékoztató" és a "Tájékoztató

"sütik" alkalmazásáról" című dokumentumok adnak tájékoztatást.

17. Szerződési feltételek módosítása17.1. Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra, hogy a szerződési feltételeket bármikor előzetes

bejelentés és külön értesítés nélkül egyoldalúan módosítsa.

17.2. Az egyes megrendelések alapján létrejövő szerződésekre mindig az adott megrendelés

végleges – szerződést létrehozó – visszaigazolásához csatolt

szerződési feltételek

vonatkoznak.

18. Irányadó jog, jogviták

18.1. Szerződő Felek kijelentik, hogy jelen szerződési feltételekből eredő jogok gyakorlása és a

kötelezettségek teljesítése során a jóhiszeműség és tisztesség

követelményének

megfelelően, kölcsönösen együttműködve járnak el.

18.2. A szerződő felek kölcsönösen együttműködnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás

kérdéseket peren kívül, tárgyalásos úton a legrövidebb idő alatt és a legkevesebb

költséggel rendezzék. Amennyiben ez nem vezet

eredményre, Felhasználó a Szolgáltató székhelye szerinti bíróságon, a Ceglédi

Járásbíróságon is megindíthatja a pert.
Cím: 2700 Cegléd, Kossuth tér 2. Telefonszám: 06-53-310-020. Email cím: tanugondozo_cegled@cegled.birosag.hu

18.3. Jelen szerződési feltételekben nem rendezett kérdések tekintetében a következő magyar

jogszabályok rendelkezési irányadók:

- AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELETE (2018.

február 28.) a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési

helye alapján történő

indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a

megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az

(EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról,

- a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény,

- a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvény,

- a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény,

- a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.

26.) Korm. rendelet,

- a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi

XLVIII. törvény,

- az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal

összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény,

- és a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó

szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.)

NGM rendeletre.

19. Panasz, jogérvényesítés, Szolgáltató feletti felügyelet
19.1. Panasz

19.1.1. A fogyasztó a Szolgáltató szolgáltatására, tagjának, alkalmazottjának vagy a Szolgáltató

érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók

részére történő

forgalmazásával, értékesítésével közvetlen kapcsolatban

álló magatartására,

tevékenységére vagy mulasztására, az áru minőségére vonatkozó panaszával személyesen,

levélben, telefonon és elektronikus levélben (e-mailben) fordulhat a Szolgáltatóhoz az alábbi

elérhetőségeken:

Corner-Media Kft.

Cím: 2700 Cegléd Álmos utca 4

E-mail: info@polosarok.hu

Telefonszám: +36 76 200 249 (nem emeltdíjas, hívható hétfőtől péntekig 12:00 óra és 18:00

óra között)

A Szolgáltató a panaszok ügyintézését és kezelését a székhelyén végzi.

A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, szükség szerint azonnal orvosolja.

Amennyiben ez nem lehetséges, illetve a Felhasználó egyet nem értése esetén, valamint

az írásban benyújtott panaszt Szolgáltató legkésőbb harminc napon belül írásban

megválaszolja.

a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Fogyasztónak átadja,

b) telefonon közölt szóbeli panasz és írásbeli panasz esetén legkésőbb a panasz beérkezését

követő 30 napon belüli írásbeli érdemi válaszával együtt a Fogyasztónak megküldi.

A telefonon közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató egyedi azonosító számmal látja el.

Ezen túlmenően, a személyesen és telefonon közölt panasz intézése során a Szolgáltató az

írásbeli panasz kezelésére vonatkozó szabályok szerint jár el.

A panaszról felvett jegyzőkönyv az alábbi információkat tartalmazza:

a) a Fogyasztó neve, lakcíme,

b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja (személyesen, telefonon, e-mailen vagy

levélben),

c) a Fogyasztó panaszának részletes leírása, a Fogyasztó által bemutatott iratok,

dokumentumok és egyéb bizonyítékok felsorolása,

d) a Szolgáltató nyilatkozata a Fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról,

amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,

e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon közölt szóbeli panasz kivételével – a

Fogyasztó aláírása,

f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,

g) telefonon közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül írásban,

érdemben igazolható módon megválaszolja és intézkedik annak Fogyasztóval való közlése

iránt. A Szolgáltató a panaszt elutasító álláspontját köteles megindokolni.A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató a Fogyasztót írásban tájékoztatja arról, hogy

panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását

kezdeményezheti. A tájékoztatás tartalmazza az illetékes hatóság, illetve a Fogyasztó

lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és

internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatás kiterjed arra is, hogy a

Szolgáltató tett-e és ha igen, milyen tartalommal általános alávetési nyilatkozatot,

amelyben vállalja, hogy a békéltető testületi eljárásnak és egyezség hiányában az ilyen

eljárásban hozott határozatnak aláveti magát.

A korábbi, érdemben megválaszolt panasz tartalmával azonos tartalmú, ugyanazon

Fogyasztó által tett, ismételt, új információt nem tartalmazó panasz, valamint az

azonosíthatatlan személy által tett fogyasztói panasz kivizsgálását a Szolgáltató mellőzheti.

A Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát három évig

megőrzi és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

19.1.2. Békéltető testülethez fordulás lehetősége

Felhasználó (fogyasztó) a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi

szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés

megkötésével és teljesítésével kapcsolatban békéltető testület díjmentes eljárását is

kérheti.

Ha Fogyasztó magyarországi lakóhellyel vagy tartózkodási hellyel rendelkezik, akkor

ezen lakóhely vagy tartózkodási hely szerinti vármegyei (fővárosi) kereskedelmi és

iparkamarák mellett működő békéltető testület

illetékes. A békéltető testületek

elérhetőségei megtalálhatóak

a https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

oldalon.

A fogyasztó erre irányuló kérelmében a fentiektől eltérő, másik békéltető testületet

jelölhet meg.

Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület:

Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület
Elnök: Dr. Hajnal Zsolt

Ügyintéző: Nemes Brigitta
Cím: Nonprofit Gazdaságfejlesztő Szervezetek Háza, 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Tel: +36 52 500 745, +36 30 958 8719
Email: bekelteto@hbkik.hu
Web: 
www.bekeltetes.huwww.hbmbekeltetes.hu

 

A Fogyasztó magyarországi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában:

A békéltető testület illetékességét a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás vagy az

annak képviseletére feljogosított szerv székhelye alapítja meg.

Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

A békéltető testület a vármegyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működőfüggetlen testület. Hatáskörébe tartozik a fent megjelölt témájú fogyasztói jogviták

bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése,

ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok

egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében.

A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót

megillető jogokról és kötelezettségekről.

19.1.3. Ha Felhasználó az Európai Unióban él, az interneten vásárolt termékre, szolgáltatásra

vonatkozó panaszával kapcsolatban igénybe veheti az Európai Bizottság alábbi online

vitarendezési eszközét.

Az Európai Bizottság online vitarendezési platformja

Webhely: https://webgate.ec.europa.eu/odr

Ezt az internetalapú platformot az EU azoknak a fogyasztóknak hozta létre, akik

panasszal kívánnak élni az általuk online vásárolt termékekkel vagy szolgáltatásokkal

kapcsolatban, és fel szeretnének kérni egy semleges harmadik felet (vitarendezési

testületet) a panasz kezelésére.

Az online vitarendezési platformról és használatáról, a vitarendezés módjáról további

információkat a fenti link használatával elérhető webhelyen talál.

19.1.4. Felhasználó az áru minőségére vonatkozó panaszával, Szolgáltató (tagjának,

alkalmazottjának) vagy az érdekében vagy javára eljáró személynek a magatartására,

tevékenységére vagy mulasztására, a szolgáltatás minőségére, felelősségi szabályok

alkalmazására vonatkozó

panaszával a magyarországi lakóhelye szerint illetékes fővárosi, illetve vármegyei

kormányhivatalhoz mint fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhat. A területileg

illetékes kormány hivatalok elérhetőségei megtalálhatók a http://kormanyhivatalok.hu

oldalon.

Felhasználó panaszával fordulhat a Szolgáltató székhelye szerinti fogyasztóvédelmi

hatósághoz is:

Pest Megyei Kormányhivatal Közlekedési és Fogyasztóvédelmi Főosztály Járműforgalmi Osztály Cím: 1141 Budapest, Komócsy u. 17-19. Telefonszám: (1) 460-2207

Webhely: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok/pest

19.2. Felügyelet19.2.1. A kereskedelmi hatóság által nyilvántartásba vett tevékenység nyilvántartási száma és a

hatóság megnevezése:

4512-7/2019.

A hatóság elérhetőségei:

Cegléd Hatósági és Igazgatási Iroda

Cím: 2700 Cegléd, Kossuth tér 1.

Postacím: 2700 Cegléd, Kossuth tér 1.

Telefon: +36 (53) 511-400

E-mail: jegyzo@cegledph.hu

Webhely: https://cegled.asp.lgov.hu/hatosagi-es-igazgatasi-iroda

19.2.2. Adatkezeléssel kapcsolatos felügyelet: Felhasználó jogérvényesítési lehetőségeit bíróság

előtt gyakorolhatja, valamint a Nemzeti Adatvédelmi

és Információszabadság

Hatósághoz fordulhat:

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

Cím: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.

Postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5.

Telefon: +36 1 391 1400

Fax: +36 1 391 1410

E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

Webhely: http://www.naih.hu/

A bírósági út választása esetén a per - az érintett Felhasználó választása szerint - az

érintett lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható,

mivel a per elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik.

2024. Március 28.

Corner-Media Kft.

 

Jogi nyilatkozat

Szerzői jogok

Webáruház Tulajdonos oldalain megjelenő anyagok tartalmát, a fotókat és adatokat szerzői jog védi. Másolásuk valamennyi formája, adatrendszerekben való tárolása, más internetes oldalakon történő közzététele, bármilyen formában történő felhasználása - a személyes használatot meghaladó mértékben - kizárólag Webáruház Tulajdonos előzetes írásbeli engedélyével történhet. Jelen weboldal többek között a következő szerzők szerzői jog védelme alatt álló szöveges, grafikai, vagy egyéb alkotásait tartalmazhatja: Shopmasters-Informatika Kft.

Altalános felelősség korlátozás

Webáruház Tulajdonos oldalait mindenki csak saját felelősségére látogathatja illetve használhatja. Webáruház Tulajdonos oldalain közölt esetleges téves vagy megtévesztő tartalomból-, a weboldalai és szolgáltatásai használatából-, azok használatra képtelen állapotából-, meghibásodásából-, szüneteléséből- vagy megszűnéséből eredően a felhasználókat ért bárminemű veszteségért, közvetlen vagy esetleges következményekkel járó kárért felelősséget nem vállal. (Ezen megállapításunk nem vonatkozik a külön megállapodással vagy szerződéssel szabályozott szolgáltatásainkra - melyekkel kapcsolatban Webáruház Tulajdonos a szerződésekben foglaltak szerint jár el és felel.)

Kockázat

Webáruház Tulajdonos szolgáltatásait igénybe vevő felhasználók tudomásul veszik, hogy az adattovábbítás folyamán adatok elveszhetnek, megsemmisülhetnek, esetleg illetéktelen kezekbe kerülhetnek, valamint az Internet nyilvános jellegéből adódóan idegen behatolások történhetnek a rendszerbe, így a felvitt adatok (személyes adatokat is beleértve) illetéktelen kezekbe kerülhetnek. Ilyen esetekben Webáruház Tulajdonost semmilyen felelősség nem terheli, ez irányú kockázattal a felhasználó tisztában van, és ezt a kockázatot a szolgáltatás igénybevételekor vállalja.
Természetesen mindent megteszünk annak érdekében, hogy az adatok biztonságban legyenek, tárhelyünket és weblapunkat szakemberek kezelik és a rendszereket rendszeresen frissítik. Az adatokat harmadik félnek önszántunkból nem adjuk ki - kivéve a hatóságoknak, ha arra megfelelő felhatalmazásuk vagy engedélyük van.

Tájékoztatjuk, hogy Webáruház Tulajdonos jelen weboldalát csak a fentiek elfogadása esetén használhatja!