
Általános szerződési és felhasználási feltételek
Ezeket a feltételeket Magyarország és az Európai Unió jogszabályai szabályozzák.
1. A webáruház üzemeltetője
A https://www.polosarok.hu/ internet címen elérhető webáruházat a
Corner-Media Kft
Cégjegyzékszám: 13 09 205179
Székhely: 2700 Cegléd Álmos u. 4.
Üzleti tevékenység helye: 2700 Cegléd Árpád utca 26 3-as számú üzlet
(a továbbiakban: Szolgáltató) üzemelteti.
Szolgáltató bankszámla adatai:
Számlavezető pénzintézet: OTP Bank Nyrt.
Pénzforgalmi jelzőszám: 11742025 - 24437934 - 00000000
IBAN: HU79117420252443793400000000
SWIFT kód: OTPVHUHB
Szolgáltató kereskedelmi tevékenységét nyilvántartásba vette:
Kamarai regisztrációs szám:
2. Ügyfélszolgálat
Felhasználók az alábbi elérhetőségeken fordulhatnak Szolgáltató ügyfélszolgálatához:
2.1 Személyesen: 2700 Cegléd Árpád utca 26 3-as számú üzlet
2.2 Telefonon:Telefonszám: +36 70 610 0210 a hívás nem emelt díjas!
Elérhető hétfőtől péntekig 08.00 órától 16.00 óráig.
2.3. E-mail-ben
E-mail cím: info@polosarok.hu
Üzenet: a webhely „Kapcsolat” menüpontja alatt elérhető üzenetküldési lehetőség.
Az ilyen úton érkező e-mail-ekre a Szolgáltató az érkezéstől számított 2 munkanapon
belül válaszol.
3. A magyar jog kikötése
3.1. A fent meghatározott internetcímen elérhető webhelyet (a továbbiakban:
webhely)
üzemeltető Szolgáltató Magyarországról nyújtja szolgáltatását, a
szolgáltatás
Magyarországra irányul. A szolgáltatás nyújtására,
Szolgáltatóra, valamint a
Felhasználókra e szerződés keretein belül a magyar jog alkalmazandó, különös tekintettel
a
- AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELETE (2018.
február 28.) a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési
helye alapján történő
indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a
megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az
(EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról,
- Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényre (a továbbiakban: Ptk.),
- a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvényre,
- a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényre,
- a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.
26.) Korm. rendeletre,
- a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi
XLVIII. törvényre,
- az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal
összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényre,
- és a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó
szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.)
NGM rendeletre.
3.2. Jelen általános szerződési és felhasználói feltételekben (a továbbiakban: szerződési feltételek
vagy ÁSZF) említett időpontok, időintervallum megjelölések a közép európai idő szerint
értendők.
3.3. A jelen szerződési feltételekben említett munkanapok, munkaszüneti- és ünnepnapok alatt a
magyar munkanapokat, munkaszüneti- és ünnepnapokat kell érteni.4. Általános szerződési és felhasználói feltételek hatálya és alanyai
4.1. Jelen szerződési feltételek a webhelyen elérhető szolgáltatásokra, a webhely felhasználására,
a webhelyen működő webáruházban megrendelhető termékek adásvételére vonatkoznak.
4.2. A szerződés felei:
4.2.1. A fent azonosított Szolgáltató, mint a webhely üzemeltetője és a termékek eladója.
4.2.2. Felhasználó, mint a webáruházból terméket megrendelő vásárló, valamint a webhely
weboldalait meglátogató személy. Felhasználó lehet minden jogképes természetes és
jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező gazdálkodó szervezet,
ideértve a külföldi jogalanyokat is, amennyiben az itt megfogalmazott szerződési
feltételeket elfogadja, és magára nézve kötelezőnek ismeri el. A jelen szerződési
feltételek
keretében kötendő szerződést cselekvőképtelen személy, vagy korlátozottan
cselekvőképes személy a Ptk. szabályai szerint kötheti meg.
4.3. A szerződési feltételek a webhelyen történő elhelyezéstől hatályos, és határozatlan időre szól.
5. A távollévők közötti, elektronikus úton kötött szerződésre vonatkozó általános
tájékoztatás
5.1. A webáruházban megrendelhető termékek lényeges tulajdonságairól
Felhasználó a
megrendelést megelőzően a webáruház termékek
tulajdonságait leíró oldalain
tájékozódhat.
5.2. A szerződéskötés nyelve magyar.
5.3. A webhelyen leadott megrendelések ráutaló magatartás formájában tett jognyilatkozatnak
minősülnek.
5.4. Szolgáltató a megrendelés megérkezését elektronikus úton késedelem nélkül köteles
visszaigazolni. Ha a visszaigazolás nem érkezik meg Felhasználóhoz 48 órán belül, akkor
Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség alól.
5.5. A megkötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt Szolgáltató nem iktatja, és a
későbbiekben nem lesz írásban hozzáférhető.5.6. Szolgáltató magatartási kódexnek nem vetette alá magát, így az nem áll rendelkezésre nála.
5.7. Felhasználó a megrendelés elküldése előtt a megrendelés lépései során tájékoztatást kap az
aktuális fuvarozási díjakról és esetleges fuvarozási korlátozásokról, valamint a lehetséges
fizetési módokról.
5.8. A szerződési feltételeket és a jogszerű tájékoztatáshoz szükséges
dokumentumokat
Felhasználó a megrendelésének e-mail útján történő
visszaigazolásához csatolt
dokumentumként megkapja, a megrendelésének beérkezésekor aktuális tartalommal. Ezen
felül a szerződési feltételeket és tájékoztatókat Felhasználó a dokumentumok címe alatt
található link – "(A dokumentum letöltése/nyomtatása: ITT)" – használatával menthető
formátumban letöltheti és/vagy kinyomtathatja, valamint az aktuális állapotában mindig
elérhető a webhelyen.
6. Regisztráció
6.1. A regisztráció ingyenes.
6.2. A regisztrációt Felhasználó a webhely profilt ábrázoló ikonra kattintással, majd a megjelenő
„REGISZTRÁCIÓ” felirat alatti adatlap kitöltését követően, a jelen szerződési feltételek
elfogadásával és az adatkezelési nyilatkozat bejelölésével, végül a „REGISZTRÁCIÓ”
feliratú gombra kattintással hajthatja végre.
A megrendelés során is van lehetőség egyúttal regisztrálni, a „Fiók létrehozása” felirat
melletti nyilatkozat bejelölésével.
6.3. Az érvényes regisztrációhoz Felhasználónak valós adatokat és elérhetőségeket kell megadnia.
Amennyiben megállapítást nyer, hogy valótlan adatokkal történt a regisztráció, Szolgáltató
jogosult azt törölni. Utóbbi esetben Szolgáltatót nem terheli felelősség az esetleges
következmények miatt.
6.4. Szolgáltató az érvényes regisztrációt is törölheti a következményekért való felelőssége nélkül,
amennyiben a törölt Felhasználó rosszhiszeműen használta fel a webhelyet, vagy más
módon megszegte a jelen szerződési feltételeket.
6.5. A regisztráció fenti okokból történő, Szolgáltató általi törlése a mindkét Fél által már
teljesített megrendeléseket nem érinti. Ugyanilyen okból történő
törlés esetén,
amennyiben Szolgáltató még nem kezdte meg a teljesítést akkor egyoldalúan eldöntheti,
hogy teljesíti-e azt, feltéve, hogy a törlés oka ezt nem akadályozza. Amennyiben nem
teljesíti a megrendelést és Felhasználó már fizetett, Szolgáltató visszafizeti a Felhasználó
által fizetett összeget. Ha a Felhasználó törlés okát jelentő magatartása kárt okozottSzolgáltatónak, utóbbi jogosult visszatartani a kár összegét a visszafizetés összegéből.
6.6. Felhasználó a regisztrációjának törlését bármikor kezdeményezheti a Szolgáltatónak küldött
e-mail üzenettel, melyet Szolgáltató késedelem nélkül – de legfeljebb 10 napon belül –
végrehajt.
6.7. A regisztráció törlését teheti szükségessé Felhasználó – regisztráció céljából kezelt –
személyes adatainak törlését eredményező, vagy ilyen célú felhasználását megtiltó összes
adatkezeléssel kapcsolatos kérelme. Ezekről
Felhasználó bővebben az adatkezelési
tájékoztatóban olvashat.
6.8. A regisztráció Felhasználó fentiek szerinti kérelmeire történő törlése nem érinti az általa
korábban érvényesen leadott megrendelések teljesítését.
7. A vételár meghatározása
7.1. A termékek aktuális árairól a webáruház termékek tulajdonságait bemutató oldalain
tájékozódhat Felhasználó.
7.2. A termékeknél feltüntetett vételárak bruttó fogyasztói árak, tehát minden terméknél a
fizetendő vételár adóval megnövelt teljes összege látható.
7.3. A vételár mindig forintban (HUF) értendő.
7.4. Az árak a szállítási költséget nem tartalmazzák.
7.5. Szolgáltató csomagolási költséget nem számít fel.
7.6. A megrendelések visszaigazolásában mindig a ténylegesen fizetendő fogyasztói ár és az
esetleges egyéb költségek is teljes, fizetendő összegükben szerepelnek.
7.7. A webáruház weboldalain látható termékek árai változtatásának jogát Szolgáltató fenntartja.
Az árváltozás a már megrendelt termékek árát nem befolyásolja.
7.8. Amennyiben hibás ár szerepel a webáruházban, vagy a megrendelés visszajelzésben –
különös tekintettel a nyilvánvalóan téves árra – akkor Szolgáltató nem köteles a terméket
hibás áron értékesíteni. Szolgáltató a hibás áron történt megrendelést követően felajánlja a
Felhasználó számára a
termék valós áron történő értékesítését. Amennyiben Felhasználó ezt nem fogadja el,
jogosult elállni a megrendelésétől.8. A megrendelés leadásának módja és lépései, a szerződés létrejötte
8.1. A termék kiválasztása
8.1.1. Felhasználó a webáruház termékek adatait tartalmazó oldalain ismerheti meg a termékek
lényeges tulajdonságait.
8.1.2. A Felhasználónak a megrendelni kívánt termék adatlapján lehetősége van a termék
típusának, színének, méretének kiválasztására. Ezt követően megrendelni kívánt termék
adatlapján található „KOSÁRBA” feliratú gombra kattintással virtuális
kosárba helyezheti a terméket a Felhasználó.
8.1.3. Amennyiben Felhasználó több terméket kíván megrendelni, a fentiek szerint eljárva több
terméket helyezhet a kosárba.
8.1.4. Ha a megrendelés előtt a termékkel kapcsolatban kérdés merülne fel, Szolgáltató
ügyfélszolgálata készséggel áll Felhasználó rendelkezésére (elérhetőségek: fentebb az
"kapcsolat" cím alatt).
8.2. A megrendelés leadása és visszaigazolása, a szerződés létrejötte
8.2.1. Felhasználó a megrendelését online, a webáruházban adhatja le, az alábbiak szerint.
8.2.2. A megrendelés leadásának nem feltétele a regisztráció.
8.2.3. Felhasználó a termékek kiválasztása és kosárba helyezése után a weboldal fejlécén található
bevásárlókosarat ábrázoló gombra kattintással megtekintheti a kosár tartalmát.
8.2.4. A kosár tartalmát mutató oldalon Felhasználónak lehetősége van a kiválasztott termékek
darabszámát jelölő szám átírásával a kívánt darabszámon módosítani, illetve az „X”-et
ábrázoló ikonra kattintással a
kosárból ki is veheti az adott terméket. Ugyanezen oldalon a szállítási mód is
megjelölhető, ahol feltüntetésre kerül a szállítási költség is. A szállítási mód kiválasztása
a későbbi, „Szállítási mód kiválasztása!” menüpont alatt is kiválasztható.
8.2.5. Ezt követően a „MEGRENDELEM” gombra kattintással a név, számlázási,
illetve szállítási cím, e-mail cím, telefonszám megadása szükséges.
8.2.6. A „Szállítási mód kiválasztása!” feliratú gombra kattintást követően a Felhasználó ki tudja választani a szállítási módot, ahol feltüntetésre kerül a
szállítási költség is. A
Felhasználónak lehetősége van a termék sürgős elkészítésének megrendelésére a jelzett
felárért, mely szolgáltatást a „Kérd sürgős elkészítéssel” felirat melletti jelölőnégyzetre
kattintással rendelhet meg.
8.2.7. Ezt követően a „Fizetési mód kiválasztása!” feliratú gombra kattintva a Felhasználó ki tudja
választani a fizetési módot.
8.2.8. Amennyiben a Felhasználó rendelkezik ajándékkártyával a „Van ajándékkártyád? Kattints
ide!” felirat alatti mezőbe az ajándékkártya számának beírását követően, „Ajándékkártya
hozzáadása” feliratú gombra kattintással válthatja be.
8.2.9. A „Kosarad” felirat alatti összesítő oldalon látható a teljes megrendelés összesített
fogyasztói ára, valamint a fizetendő szállítási vagy esetleges egyéb költségek bruttó
összege; tehát a Felhasználó által fizetendő összes költség.
8.2.10. Az adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő
azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:
8.2.10.1. A hiányos vagy nyilvánvalóan hibás adatok bevitelekor a megrendelés
folyamatában figyelmeztető üzenet jelenik meg.
8.2.10.2. A regisztrált Felhasználó a személyes adatait a megrendelés folyamatában a
megrendelésre vonatkozóan módosíthatja. A regisztrációs adatait a webhelyre
belépést követően profil
(sematikus személyt ábrázoló) ikonra kattintással megjelenő személyes
profiljának oldalán van lehetősége módosítani.
8.2.10.3. A kosár tartalma, megrendelés adatai, paraméterei bármikor ellenőrizhetők,
változtathatók, vagy akár törölhetők a megrendelés elküldéséig, a megrendelés
folyamatában fentiek szerint megjelenő oldalakon visszalépéssel és az adatok
módosításával, újabb bevitelével az ÁSZF jelen fejezetének eddigi pontjaiban
írtak szerint. Visszalépésre a böngésző visszalépés gombjára kattintással,
illetve a webáruház megrendelés lépéseit mutató oldalainak tetején látható
folyamatábrán megnevezett megrendelési fázisokra kattintva van lehetőség.
8.2.11. Felhasználó a megrendelés fenti adatainak ellenőrzését és az esetleges adatbeviteli hibák
javítását követően, a jelen ÁSZF elfogadására vonatkozó nyilatkozat bejelölésével és a
„MEGRENDELÉS LEADÁSA” feliratú gombra kattintással adhatja le érvényesen
megrendelését.
8.2.12. Szolgáltató a megrendelés beérkezését követően azt automatikus e-mail
útján
haladéktalanul visszaigazolja Felhasználónak, az általa on-line megrendelése során
megadott e-mail címére. A visszaigazolás tartalmazza a Felhasználó által fizetendőteljes összeget. Amennyiben e visszaigazolás
a Felhasználó megrendelésének
elküldésétől számított 48 órán belül a Felhasználóhoz nem érkezik meg, a Felhasználó
mentesül az ajánlati
kötöttség alól. A visszaigazolás akkor tekintendő a
Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik (tehát az
e-mail fiókjába történő beérkezéssel). A megrendelés itt írt visszaigazolásával még
nem jön létre a termék megvásárlására vonatkozó szerződés, ez a visszaigazolás
Szolgáltató részéről még nem számít a megrendelés elfogadásának.
8.2.13. Felhasználónak az „EGYEDI PÓLÓ” menüpont alatt lehetősége van az „ONLINE
PÓLÓSZERKESZTŐ” felirat alatti „TOVÁBB A
SZERKESZTŐBE” gombra
kattintva egyedi, Felhasználó által tervezett mintázatú termék megrendelésére. A
termék, illetve szín, ruházati termék esetén annak méretének kiválasztása válik
lehetővé, majd a felületen elérhető szerkesztő segítségével megszerkesztett termék
elkészítését követően a „KOSÁRBA” feliratú gombra kattintással virtuális kosárba
helyezheti a terméket a Felhasználó. Ezt követően a bevásárlókocsit
ábrázoló ikonra kattintással megjeleníthető a virtuális kosár tartalma, ahol
a
„FIZETÉSHEZ” feliratú gombra, majd az előugró szerzői joggal
kapcsolatos
nyilatkozat melletti jelölőnégyzet bejelölését követően „TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ”
feliratú gombra kattintással, majd a
korábbi, fentebb felsorolt, megrendelésre
vonatkozó pontok szerint eljárva adhatja le a Felhasználó egyedi megrendelését.
8.2.14. Felhasználónak az „EGYEDI PÓLÓ” menüpont alatt az „ÍRÁSOS MEGRENDELÉS”
felirat alatti „TOVÁBB A MEGRENDELÉSHEZ” gombra kattintva lehetősége van
továbbá megrendelni a terméken szereplő minta Szolgáltató általi, de Felhasználó
elképzelése szerinti
megtervezését és az így elkészült mintával ellátott terméket. Az „Egyedi megrendelés”
alatti név, e-mail cím, telefonszám mezők kitöltését, valamint a „Megrendelés” felirat
alatti mezőbe a termék típusának, színének, méretének, és az egyedi termékre
vonatkozó igény leírását, minta feltöltését, valamint az átvételi mód megjelölését,
szállítási cím kitöltését követően „Megrendelés elküldése” feliratú gombra kattintva
adhatja le a Felhasználó megrendelését.
8.2.15. A megrendelések feldolgozása minden munkanapon a közép európai idő szerint 12:00
órától 18:00 óráig történik. Amennyiben a megrendelés a fenti időintervallumon kívül
érkezik Szolgáltatóhoz, azt a beérkezést követő első feldolgozási időszak kezdetén –
előre fizetés esetén a
fizetendő összeg Szolgáltató bankszámlájára érkezésének
időpontját követő első feldolgozási időszak kezdetén – kell Szolgáltatóhoz érkezettnek
tekinteni és attól az időponttól számított 24 órán belül kerül feldolgozásra.
8.2.16. A megrendelés feldolgozása megkezdését követően Szolgáltató – megrendelés elfogadása
esetén – e-mail útján tájékoztatja Felhasználót a megrendelés elfogadásáról. A termék
megvásárlására vonatkozó szerződés a Szolgáltató erről szóló e-mail üzenetének
Felhasználóhoz történő megérkezésével jön létre.
8.2.17. Szolgáltató felhívja Felhasználó figyelmét a megrendelés beérkezésére
vonatkozóvisszaigazolás és a megrendelés elfogadására vonatkozó visszaigazolás tartalmának
ellenőrzésére. Ha bármelyik visszaigazolás tartalma a megrendelés tartalmától eltér, és
az eltérést a megrendelő Felhasználó a visszaigazolás kézhezvételét követő 24 órán
belül nem
kifogásolja, illetve, ha a visszaigazolás kézhezvételét követően fizetést teljesít, akkor a
szerződésre a visszaigazolás tartalma az irányadó. Az eltérő tartalmú visszaigazolás
Szolgáltató felé történő jelzését követően Szolgáltató a jelzést megvizsgálja, indokolt
esetben korrigálja a megrendelést.
8.3. A regisztráció Felhasználó megrendelését követő kérelmére történő törlése nem érinti az
általa korábban érvényesen leadott megrendelések teljesítését.
8.4. Ha Felhasználó a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatainak törlését kéri, vagy azok
ilyen célú felhasználása ellen tiltakozik, abban az esetben Szolgáltató nyilatkoztatja a
megrendeléstől való elállási szándékáról.
9. A megrendelés utólagos korrigálása
9.1. Amennyiben Felhasználó változtatni szeretne a már leadott megrendelésén, vagy helytelen
adatokat adott meg, azt mielőbb jeleznie kell az ügyfélszolgálati elérhetőségeken. Fontos,
hogy ezt haladéktalanul tegye meg, hogy a teljesítés megkezdése előtt Szolgáltató
korrigálhassa a megrendelést.
9.2. A megrendelés korrigálása esetén Szolgáltató a megrendelésről új visszaigazolást küld a
módosított tartalommal, melynek értelmében a módosításnak megfelelően jön létre, illetve
– a már korábban elfogadott hibás megrendelés esetén – módosul a vásárlásra vonatkozó
szerződés.
10. Fizetési feltételek
10.1. Lehetséges fizetési módok:
10.1.1. Banki átutalással történő előre fizetés:
A megrendelés elküldésének folyamatában Felhasználó kiválaszthatja ezt a fizetési
módot. Az átutalás teljesítéséhez szükséges adatokat a megrendelés
beérkezését
visszaigazoló e-mail tartalmazza.
10.1.2. Online bankkártyás előre fizetés:
A kiválasztott termékek árát közvetlenül bankszámlánkra való utalással vagy Barion bankkártyás fizetéssel egyenlítheti ki.
Bankkártya adatai hozzánk nem jutnak el, azt a Barion Payment
Zrt. kezeli.
A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen
és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni
online áruházunkban.
A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete
alatt álló e-pénz kibocsátó, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
10.1.3. Utánvétel kiszállítás esetén:
A megrendelés elküldésének folyamatában Felhasználó által kiszállítással, belföldre
történő kézbesítési mód esetén kiválasztott, utánvétellel történő fizetés. Felhasználó a
kézbesítéskor a futárszolgálat munkatársánál készpénzzel vagy bankkártyával fizethet.
Külföldre történő megrendelés
esetén nincs lehetőség utánvétel fizetési mód
kiválasztására.
A futárszolgálatnál történő fizetés további feltételeiről a GLS General Logistics Systems Hungary Kft. szerződési feltételei rendelkeznek, melyeket megismerhet Felhasználó GLS futár szolgáltató felületén (lentebb részletezve).
10.1.6. Szolgáltatónál történő személyes átvétel esetén
A megrendelés elküldésének folyamatában Felhasználó által kiválasztott online
bankkártyás fizetés vagy banki átutalás.
Szolgáltató biztosítja a Szolgáltatónál történő személyes átvétel lehetőségét a 2700 Cegléd, Árpád utca 26 szám 3-as üzlet alatt hétfőtől-péntekig 12.00 órától 18.00 óráig.
10.2. Külföldi címre történő megrendelés esetén banki átutalással történő előre fizetési mód,
valamint online bankkártyás előre fizetési mód kiválasztására van lehetőség, utánvétel
fizetési mód kiválasztására nincs lehetőség.
10.3. Amennyiben Szolgáltató a már kifizetett megrendelést a saját érdekkörében felmerült oknál
fogva mégsem tudja teljesíteni, az akadály felmerülésétől számított 14 napon belül a
Felhasználó részére a teljes vételárat és a szállítási díjat visszatéríti.
11. Teljesítési határidő és szállítási feltételek
11.1. Teljesítési és szállítási határidő
11.1.1. A megrendelt terméket Szolgáltató a megrendelés elfogadásáról szóló visszaigazolásban
szereplő határidőn belül szállíttatja ki a Felhasználó által a megrendelés során
megadott szállítási címre.
11.1.2. A megrendelés beérkezésének napját követő 1-10 munkanapon belül kerül átadásra a
fuvarozónak, aki belföldre 1 munkanapon belül kézbesíti azt.
11.1.3. Amennyiben Szolgáltató nem tudja teljesíteni a fentiek szerinti határidőn belül a
megrendelést, akkor a teljesítési akadály beállásáról annak felmerülését követően
haladéktalanul értesíti Felhasználót.
11.1.4. A termékek kézbesítése munkanapokon történik 08.00 és 17.00 óra közötti időszakban. A
termék szállítási határidejét a visszaigazoló e-mail tartalmazza. A szállítás időpontjáról a
Szolgáltató e-mailben vagy telefonon tájékoztatja a Felhasználót, további kérdés felmerülése
esetén a
Felhasználónak lehetősége van egyeztetni a Szolgáltatóval a visszaigazoló e-mailben
található telefonszámon.
11.2. Fuvarozók:
11.2.1. GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Korlátolt Felelősségű
Társaság
Rövidített név: GLS General Logistics Systems Hungary Kft.
Cégjegyzékszám: 13-09-111755
Adószám: 12369410-2-44
Székhely: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.
Postacím: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.
Telefon: +36 29 886 670
Fax: +36 29 886 610
E-mail: info@gls-hungary.com
Webhely: https://gls-group.eu/HU/hu/home
Fuvarozó belföldi cím esetén a feladástól számított 1 munkanapon belül, külföldi cím
esetén célországtól függően, feladástól számított 1-7 munkanapon belül kézbesíti a
megrendelt terméket Felhasználó részére.
A szállítással kapcsolatos további
információkat a GLS General Logistics Systems Hungary Kft. honlapján elérhető
„Általános
üzleti
feltételek”
dokumentum
tartalmazza
(https://gls-group.eu/HU/hu/altalanos-uzleti
feltetelek).
12. Hibás
teljesítés, szavatosság, jótállás, elállási/felmondási jog
12.1. Hibás teljesítés
12.1.1. Szolgáltató hibásan teljesít, ha a termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a
szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek.
12.1.2. Nem teljesít hibásan Szolgáltató, ha a Felhasználó a hibát a szerződéskötés időpontjában
ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.
12.1.3. Fogyasztónak minősülő Felhasználó vásárlása esetén vélelmezni kell, hogy a teljesítést
követő egy éven belül a Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában
megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog
természetével vagy a hiba jellegével
összeegyeztethetetlen. Mindez a gyakorlatban azt jelenti, hogy egy éven belül felismert
hiba esetén a bizonyítás a Szolgáltatót terheli, hogy a hiba a teljesítéskor nem állt fent.
12.2. Kellékszavatosság
12.2.1. Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén Szolgáltatóval szemben
kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
12.2.2. Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet
kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény
teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest
aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve
nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy elállhat a
szerződéstől.
12.2.3. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban
Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
12.2.4. A Felhasználó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a Szolgáltatóval
közölni. Fogyasztónak minősülő Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után
haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül
közölni. (Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől
számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A
közlés késedelméből eredő kárért a jogosult felelős.) Ugyanakkor Szolgáltató felhívja
Felhasználó figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési
határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez
a határidő egy év.
12.2.5. Fogyasztónak minősülő Felhasználó vásárlása esetén a teljesítéstől számított egy éven
belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb
feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató
nyújtotta. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már a fogyasztónakminősülő Felhasználó köteles bizonyítani, hogy a fogyasztónak minősülő Felhasználó
által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
12.3. Termékszavatosság
12.3.1. Ingó dolog (termék) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Felhasználó – választása
szerint – a fentebb írt kellékszavatossági jogát, vagy termékszavatossági igényt
érvényesíthet.
12.3.2. Termékszavatossági igényként a fogyasztónak minősülő Felhasználó kizárólag a hibás
termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
12.3.3. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi
követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő
tulajdonságokkal.
12.3.4. Termékszavatossági igényét a fogyasztónak minősülő Felhasználó a termék gyártó általi
forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e
jogosultságát elveszti.
12.3.5. A fogyasztónak minősülő Felhasználó termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog
gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját
termékszavatossági igény érvényesítése esetén a fogyasztónak minősülő Felhasználónak
kell bizonyítania.
12.3.6. A gyártó illetve a Szolgáltató kizárólag akkor mentesül
termékszavatossági
kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta
forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal
időpontjában nem volt felismerhető, vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak illetve a Szolgáltatónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
12.3.7. A fogyasztónak minősülő Felhasználó ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és
termékszavatossági
igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.
Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt
termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval
szemben érvényesítheti.
12.4. Jótállás12.4.1. Kötelező jótállás
Szolgáltató nem forgalmaz jogszabály által elrendelt kötelező jótállás alá eső terméket.
12.4.2. Önkéntes jótállás
12.4.2.1. A Szolgáltató 3 hónapos önkéntes jótállást vállal az általa gyártott
termékekre.
12.4.2.2. A 3 hónapos önkéntes jótállás időtartama alatt a vásárolt termék
meghibásodik, a Felhasználó ugyanazokat az igényeket
érvényesítheti a
Szolgáltatóval szemben, amelyeket a
kellékszavatosság esetében. Így
lehetősége van – a fentebb "Kellékszavatosság" alcím alatt írt sorrend szerint –
kijavítást, kicserélést vagy árleszállítást kérni, illetve elállni a szerződéstől.
12.4.2.3. Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha
bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
12.4.2.4. Kifejezett írásbeli kötelezettségvállalás hiányában Szolgáltató
nem
garantálja, hogy az áru bármely, a Felhasználó által elérni kívánt speciális célra
alkalmas. Szolgáltatónak jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett
hibát felülvizsgálni. Abban az esetben, ha a hiba a nem rendeltetésszerű
használatra vezethető vissza, a javítási költség a Felhasználót terheli. Nem
terjed ki Szolgáltató jótállási kötelezettsége azon meghibásodásokra, amelyek:
- a nem rendeltetésszerű használatból,
- az előírt karbantartás elmulasztásából,
- rongálásból keletkeztek.
12.4.2.5. Felhasználó ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt,
illetve termékszavatossági és jótállási igényt
egyszerre, egymással
párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Felhasználót a jótállásból
fakadó jogok a kellékszavatossági és a termékszavatossági jogosultságoktól
függetlenül megilletik.
12.5. Méretcsere szolgáltatás
Amennyiben a Felhasználó tévedésből hibás méretű terméket rendelt, a Szolgáltató
vállalja, hogy a termék visszaküldését követően elkészíti a terméket az újból megjelölt,
helyes méretben, mely esetben a Felhasználónak kizárólag a postaköltséget kell
kifizetnie. Amennyiben méret vagy fazonmódosítás miatt az újból megrendelt, javított
méretű termék vételára magasabb, mint a visszaküldött, hibás méretű termék vételára,
abban az esetben a Felhasználónak a postaköltségen felül kizárólag a két termékkülönbözetének összegét kell kifizetnie.
12.6. Elállási jog
12.6.1. Fogyasztónak minősülő Felhasználó 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e
szerződéstől. Szolgáltató webáruházában jellemzően a Felhasználó megrendelésére
egyedileg legyártott, a Felhasználó igényeinek megfelelő tulajdonságokkal rendelkező
termékeket forgalmaz,
így alapesetben ez a jogosultság nem gyakorolható. E
termékkörön kívül eső termékek esetében az alábbiak szerint illeti meg az elállási jog a
fogyasztónak minősülő Felhasználót.
12.6.2. Az elállási határidő
a) termék adásvételére irányuló szerződés esetében: attól a naptól számított 14 nap
elteltével jár le, amelyen Felhasználó vagy a Felhasználó által megjelölt, a fuvarozótól
eltérő harmadik személy a terméket átveszi;
b) több termék szolgáltatásakor: attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen
Felhasználó vagy a Felhasználó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy
az utolsó termék átveszi;
c) több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatásakor: amelyen Felhasználó vagy a
Felhasználó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy
darabot átveszi;
d) valamint a), b), és c) pontok esetében Felhasználó a szerződés megkötésének napja és
a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.
12.6.3. Ha Felhasználó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű
nyilatkozatát köteles eljuttatni Szolgáltató elérhetőségeinek
egyikére. Az elállási
nyilatkozat bármilyen módon megtehető, akár szóban akár írásban.
Felhasználó az elállási jog gyakorlásához felhasználhatja a következő linken letölthető
nyilatkozatmintát is:
► elállási nyilatkozat minta
Illetve annak tartalmát innen kimásolhatja:
--
Elállási nyilatkozatminta
(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett: Corner-Media Kft.
Postacím: 2700 Cegléd Álmos utca 4
E-mail: info@polosarok.hu
Alulírott …………………………………………………………………
kijelentem,
hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés
tekintetében:
A termék átvételének időpontja:
A fogyasztó neve:
A fogyasztó címe:
A fogyasztó aláírása (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén):
Kelt:
--
Felhasználó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta
előtt elküldi írásbeli elállási nyilatkozatát, vagy a határidő utolsó napján szóban bejelenti
azt. Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogát az itt írtaknak megfelelő
módon és határidőben gyakorolta.
12.6.4. Az elállási jog gyakorlását nem zárja ki a felbontott csomagolás és a termék jellegének,
tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használat.
12.6.5. A termék visszaküldésének megszervezése és a visszaküldés költsége Felhasználót terheli.
Az áru visszajuttatása történhet személyesen is, az ügyfélszolgálattal történő előzetes
időpont egyeztetés után.
12.6.6. A Szolgáltató és a Felhasználó közötti elszámolásra legfeljebb az áru visszaérkezését vagy
a Felhasználó termék visszaküldésére vonatkozó igazolásának megérkezését követő 14
napon belül kerül sor. A 14 napos határidő attól az eseménytől (az áru visszaérkezésétől
vagy az igazolás megérkezésétől) kezdődik, amely hamarabb bekövetkezik. Elállás esetén
a Szolgáltató az elállással érintett termék vételárát és a kiszállítás költségét is köteles
visszatéríteni Felhasználó részére.
12.6.7. Felhasználó nem gyakorolhatja elállási jogát:
- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Felhasználó utasítása alapján vagy
kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a FFelhasználó személyére szabtak (személyre szabott terméknek minősül a webhelyen
kiválasztható, illetve a Felhasználó által más módon meghatározott - feltöltött, körülírva
megrendelt - mintával rendelt, a Felhasználó által kiválasztott típusú, színű, méretű
termék megrendelése, mivel ezeket Szolgáltató a megrendelést követően gyártja le a
Felhasználó részére);
12.7. Az elállás joghatásai
12.7.1. Ha Felhasználó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Felhasználó elállási
nyilatkozatának beérkezésétől számított 14 napon belül
Szolgáltató visszatéríti a
Felhasználó által teljesített valamennyi
ellenszolgáltatást, ideértve a termék
Felhasználóhoz történő fuvarozásának költségét is (kivéve azokat a többletköltségeket,
amelyek amiatt merültek fel, hogy Felhasználó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb
szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során
Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési
móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha Felhasználó más fizetési mód
igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja, és e
visszatérítési mód
alkalmazásából kifolyólag Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli. Termék
adásvételére irányuló szerződés esetén a
visszatérítést Szolgáltató mindaddig
visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Felhasználó nem igazolta, hogy
azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
12.7.2. Felhasználó köteles Szolgáltató számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de
legkésőbb elállási nyilatkozatának beérkezésétől számított 14 napon belül visszaküldeni
vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi
a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Felhasználó viseli.
12.7.3. Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben
bekövetkezett
értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének,
tulajdonságainak és működésének
megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
13. Felelősség kizárása
13.1. A Szolgáltatót jogszabály alapján szerződéskötési kötelezettség nem terheli. Szabadon dönt
a Felhasználó megrendelésének elfogadásáról vagy visszautasításáról. A Szolgáltató
kizárja felelősségét az ebből eredő károkért.13.2. Szolgáltató nem garantálja, hogy a termék megfelel a Felhasználó által tervezett bármilyen
felhasználási célra. A termék leírásában és útmutatójában írtak irányadók a felhasználást
illetően, de a konkrét felhasználási körülményekből adódó eltérések miatt a Szolgáltatót
nem terheli felelősség.
13.3. Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal olyan közvetlen és közvetett károkért,
amelyek a webhely rosszhiszemű felhasználásából vagy az
internetszolgáltató
elérhetetlenné válásából erednek. Szolgáltató nem
vonható felelősségre technikai
zavarokért, például elektromos vagy számítógépes hálózati kimaradásért. Tekintettel arra,
hogy az Internet nyílt, biztonságosnak nem tekinthető hálózat, az elektronikus formában
továbbított üzenetek, megrendelések Szolgáltatón kívül eső okból történő
megsemmisülése, késedelmes megérkezése, egyéb hibája miatt beálló károk tekintetében
Szolgáltatót nem terheli felelősség.
13.4. Szolgáltató a webhely felhasználásának lehetőségét bármikor, indokolás
nélkül
megszüntetheti az egyes Felhasználók számára, vagy az összes Felhasználóra nézve a
webhely üzemeltetésének befejezésével. Ez esetben a
már érvényesen leadott
megrendeléseket és a Felhasználó egyéb kérelmeit
teljesíti, más esetleges
következményekért azonban nem felel.
13.5. A webhelyen megjelenített termékek és szolgáltatások képei eltérhetnek a valóságostól,
bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Szolgáltató
nem felelős a
termékismertetők rajta kívül álló okok miatt, így a gyártó vagy a beszállító miatt
szükségessé váló előzetes bejelentés nélküli esetleges változtatásából adódó eltérésekért.
13.6. Szolgáltató a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra
visszavezethető késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért, az ezekből adódó
károkért való felelősségét kizárja.
13.7. A webhelyen található külső hivatkozások követésével letöltött tartalom nem áll Szolgáltató
befolyása alatt. Amennyiben azt az arra jogosult kéri, a linket Szolgáltató törli vagy
módosítja. Az ilyen link használatával megjelenített
vagy letöltött tartalmakkal
kapcsolatban Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli.
14. Termékértékelés
14.1. A webhelyen található terméket Felhasználó hozzászólás, valamint pontozás formájában
értékelheti. A hozzászólásnak, pontozásnak nem feltétele a webhelyen történő
regisztráció.
Hozzászólást bárki beküldhet, Szolgáltató nem vállal felelősséget a
közzétett
hozzászólások és bejegyzések általa nem felismerhető módon másokat sértő tartalmáért.Szolgáltató nem vállal felelősséget az egyes hozzászólásokban esetlegesen elhelyezett
romboló jellegű programok, alkalmazások – például: vírusok, férgek, makrók, továbbá az
egyéb, fel nem sorolt programok, alkalmazások – okozta károkért, bár lehetőségeihez
mérten mindent megtesz ezek elkerülése, kiszűrése érdekében.
Szolgáltató a hozzászólásokat megjelenítés előtt moderálja.
14.2. Általános rendelkezések, adatvédelem
Felhasználó hozzászólásai közzétételüket követően a többi felhasználó által láthatók oly
módon, hogy általuk az adott hozzászóló keresztneve is beazonosítható, az általa
hozzászólásában közzétett adatok megismerhetőek, így a Felhasználó személyazonossága
is beazonosíthatóvá válhat. Ez azonban a Felhasználó saját felelősségi körébe tartozik, az
ezzel kapcsolatos következményekért Szolgáltató nem vonható felelősségre.
Felhasználó a hozzászólásait nem teheti közzé más személy vagy jogi személy nevében,
valamint ezek nem lehetnek törvénybe ütköző, diszkriminatív, rasszista, gyűlöletkeltő,
káros, obszcén vagy vallási, politikai nézetekkel kapcsolatos szövegek, nem sérthetik más
személy magánéletét, nem lehetnek sértőek, vagy veszélyeztető hatásúak az azokat
esetlegesen elolvasó kiskorúakra nézve. Nem tartalmazhatnak továbbá törvény vagy
szerződés által védett tartalmakat, ipari titkokat és szellemi tulajdont sértő, továbbá
számítógépes vírusokat terjesztő tartalmakat, illetve olyan tartalmakat, amely alkalmas
lehet a Szolgáltató vagy harmadik személy jogainak és érdekeinek a bármilyen formában
történő megsértésére.
Felhasználó nem jogosult hozzászólásaival és az általa hozzászólásban feltöltött nem
szöveges tartalmakkal ingatlanok, ingóságok vagy
szolgáltatások adásvételére vagy
reklám elhelyezésére irányuló
tevékenységet folytatni, vagy ilyen tevékenységet
elősegíteni.
Felhasználó hozzászólásai tartalmazhatnak a szövegen kívül egyéb tartalmakat (kép,
video, hanganyag, stb.) is, valamint az általa megosztott
egyéb tartalmak is
tartalmazhatnak ilyet. Kép, mozgókép esetén az nem lehet más személy képmása, illetve
tartalom fajtától függetlenül a tartalom nem lehet bármi módon törvénybe ütköző,
diszkriminatív, rasszista, gyűlöletkeltő, káros, obszcén, vagy vallási, politikai nézetekkel
kapcsolatos, nem sértheti más személy magánéletét, nem sérthet, vagy veszélyeztethet
kiskorúakat. Nem tartalmazhat továbbá törvény vagy szerződés által védett tartalmakat,
ipari titkokat és szellemi tulajdont sértő, továbbá számítógépes vírusokat terjesztő
tartalmakat, illetve olyan tartalmakat, amely alkalmas lehet a Szolgáltató vagy harmadik
személy jogainak és érdekeinek a bármilyen formában történő megsértésére.
Felhasználó a magáról adatokat, információkat tartalmazó tartalmak tekintetében jelen
feltételek elfogadásával hozzájárul azok oly módon történő közzétételéhez, hogy azok a
honlapot használó többi felhasználó számára – tehát nyilvánosan – hozzáférhetőek,
láthatók lesznek, és az észlelők által az adott fényképet feltöltő felhasználó neve is
beazonosítható,
így a Felhasználó személyazonossága is beazonosíthatóvá válhat. Ez
azonban a
Felhasználó saját felelősségi körébe tartozik, az ezzel kapcsolatos következményekért
Szolgáltató nem vonható felelősségre.
14.3. KözzétételA webhelyen közzétett hozzászólások a webhely minden látogatója számára látható
módon jelennek meg.
A hozzászólás közzétételével a Felhasználó lemond arról, hogy a
későbbiekben
hozzászólásában foglalt tartalmak felhasználására alapozva anyagi vagy más jellegű
követelést támasszon.
A hozzászólások tartalmáért Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal; azonban ha
az adott hozzászólás saját érdekét vagy mások jogos érdekeit, illetve közérdeket sért, azt
indoklás nélkül törölheti.
Felhasználó kérheti Adatkezelőtől a hozzászólásának törlését.
Szolgáltató felhívja Felhasználó figyelmét arra, hogy hozzászólásai megtétele előtt
alaposan és körültekintően mérlegelje azt, hogy mit és milyen formában tesz közzé.
Bárki valós személy személyes adatának, a rá vonatkozó ismereteknek az érintett
hozzájárulása nélküli közzététele tiltott – és így törlésre kerül –, amennyiben az érintett
azokat nem saját maga hozta nyilvánosságra.
A jó ízlést sértő képeket tartalmazó, gyűlöletkeltésre, megfélemlítésre
alkalmas
hozzászólások, valamint az ilyen témájú weboldalakra mutató linkek szintén tiltottak.
Valós személyt sértő, azt lejárató, illetve olyan, egyértelműen személyhez köthető
hozzászólás, amely sértő című vagy tartalmú, nem tehető közzé. Ha egy Felhasználó vagy
érintett sérelmezi a róla írt hozzászólást, kérheti annak törlését akkor is, ha az egyébként
nem meríti ki a fent tárgyalt feltételeket.
14.4. Moderáció
Szolgáltató a hozzászólásokat előzetesen megvizsgálja és jóváhagyja a közzététel előtt.
Szolgáltató kéri Felhasználótól, hogy ha olyan bejegyzést észlel, amely megítélése szerint
jelen feltételek és alapelvek valamelyik pontjába ütközik, a Felhasználó, Szolgáltató, más
vagy mások jogát vagy jogos érdekét sérti, esetleg bűncselekmény megvalósulásának
gyanúját kelti, vagy egyéb módon
akadályozza a kulturált információcserét, jelezze azt Szolgáltatónak elektronikus levélben.
A weboldalon megjelenő jogsértő hozzászólásokat a Szolgáltató törölheti, vagy kérésre
törli. Ilyen hozzászólások lehetnek, amelyek:
-
a Szolgáltató vagy mások jogait vagy érdekeit sértik,
-
- tartalmuk jogszabályba, vagy jelen feltételekbe ütközik.
Szolgáltató az egyes hozzászólásokat utólag nem szerkeszti, illetve részlegesen sem törli;
vagy változatlan formában meghagyja azokat, vagy teljes egészében törli.
14.5. Szellemi tulajdonMás hozzászólásában megjelenő, szellemi tulajdonnak (műnek, alkotásnak, tudományos
vagy egyéb szellemi teljesítménynek) tekinthető tartalmakat csak a jogosult (saját
tartalmat közzétevő, szerző) előzetes engedélyével szabad felhasználni.
14.6. Felelősség
A webhelyen elhelyezett közlések a webhelyet látogató Felhasználókból álló közösség
tájékoztatását szolgálják, és semmilyen módon nem kötik a Szolgáltatót. A webhelyen
elhelyezett egyetlen közlés sem tekinthető szerződési ajánlatnak vagy szerződési ajánlat
elfogadásának, illetve jogi vagy szakmai tanácsadásnak.
A hozzászólásért, bejegyzésért annak írója a felelős, azért Szolgáltatót felelősség nem
terheli.
14.7. A cikkekre, a hozzászólásokra és a kapcsolatfelvételre vonatkozó egyéb szabályok
A webhelyen megjelenő, Szolgáltató által közzétett cikkeket a szerzői jog szabályai védik,
azokat a webhelyen kívül megosztani, illetve azokból idézni csak a forrás feltüntetésével,
az idézés szabályainak megfelelően szabad. A megosztás további feltétele, hogy az a
tartalom teljes egészében és változatlan formában való átvételével történjen. A webhelyen
megjelent cikkek tartalmáért azok szerzői vállalnak felelősséget.
Mindez azon hozzászólásokra is vonatkozik és alkalmazandó, melyekre a tartalmukra
tekintettel e rendelkezések értelmezhetők.
Ha Felhasználó olyan hozzászólással találkozik, amely megítélése szerint a jelen feltételek
szabályait sérti, vagy adatkezelési, esetleg fogyasztóvédelmi
szabályokat sért, kérjük, e-mail útján küldjön értesítést az info@polosarok.hu címre.
15. Egyéb rendelkezések
Szolgáltató a webhelyen megrendelés nélkül böngésző Felhasználók tekintetében is fenntartja
magának a jogot az ott található tartalmakra vonatkozó jogi védelem és a webhely felhasználására
vonatkozó szabályok tekintetében, azok érvényesítésére és megváltoztatására. Erre vonatkozó
szabályokat és nyilatkozatokat Felhasználó a
webhelyen folyamatosan közzétett jogi
nyilatkozatban, jelen ÁSZF-ben és további tájékoztató dokumentumokban érheti el.
16. Adatkezelés, adatvédelem
A Szolgáltató által folytatott adatkezelésről az "Adatkezelési tájékoztató" és a "Tájékoztató
"sütik" alkalmazásáról" című dokumentumok adnak tájékoztatást.
17. Szerződési feltételek módosítása17.1. Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra, hogy a szerződési feltételeket bármikor előzetes
bejelentés és külön értesítés nélkül egyoldalúan módosítsa.
17.2. Az egyes megrendelések alapján létrejövő szerződésekre mindig az adott megrendelés
végleges – szerződést létrehozó – visszaigazolásához csatolt
szerződési feltételek
vonatkoznak.
18. Irányadó jog, jogviták
18.1. Szerződő Felek kijelentik, hogy jelen szerződési feltételekből eredő jogok gyakorlása és a
kötelezettségek teljesítése során a jóhiszeműség és tisztesség
követelményének
megfelelően, kölcsönösen együttműködve járnak el.
18.2. A szerződő felek kölcsönösen együttműködnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás
kérdéseket peren kívül, tárgyalásos úton a legrövidebb idő alatt és a legkevesebb
költséggel rendezzék. Amennyiben ez nem vezet
eredményre, Felhasználó a Szolgáltató székhelye szerinti bíróságon, a Ceglédi
Járásbíróságon is megindíthatja a pert.
Cím: 2700 Cegléd,
Kossuth tér 2. Telefonszám: 06-53-310-020. Email cím:
tanugondozo_cegled@cegled.birosag.hu
18.3. Jelen szerződési feltételekben nem rendezett kérdések tekintetében a következő magyar
jogszabályok rendelkezési irányadók:
- AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELETE (2018.
február 28.) a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési
helye alapján történő
indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a
megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az
(EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról,
- a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény,
- a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvény,
- a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény,
- a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.
26.) Korm. rendelet,
- a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi
XLVIII. törvény,
- az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal
összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény,
- és a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó
szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.)
NGM rendeletre.
19. Panasz,
jogérvényesítés, Szolgáltató feletti felügyelet
19.1. Panasz
19.1.1. A fogyasztó a Szolgáltató szolgáltatására, tagjának, alkalmazottjának vagy a Szolgáltató
érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók
részére történő
forgalmazásával, értékesítésével közvetlen kapcsolatban
álló magatartására,
tevékenységére vagy mulasztására, az áru minőségére vonatkozó panaszával személyesen,
levélben, telefonon és elektronikus levélben (e-mailben) fordulhat a Szolgáltatóhoz az alábbi
elérhetőségeken:
Corner-Media Kft.
Cím: 2700 Cegléd Álmos utca 4
E-mail: info@polosarok.hu
Telefonszám: +36 76 200 249 (nem emeltdíjas, hívható hétfőtől péntekig 12:00 óra és 18:00
óra között)
A Szolgáltató a panaszok ügyintézését és kezelését a székhelyén végzi.
A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, szükség szerint azonnal orvosolja.
Amennyiben ez nem lehetséges, illetve a Felhasználó egyet nem értése esetén, valamint
az írásban benyújtott panaszt Szolgáltató legkésőbb harminc napon belül írásban
megválaszolja.
a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Fogyasztónak átadja,
b) telefonon közölt szóbeli panasz és írásbeli panasz esetén legkésőbb a panasz beérkezését
követő 30 napon belüli írásbeli érdemi válaszával együtt a Fogyasztónak megküldi.
A telefonon közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató egyedi azonosító számmal látja el.
Ezen túlmenően, a személyesen és telefonon közölt panasz intézése során a Szolgáltató az
írásbeli panasz kezelésére vonatkozó szabályok szerint jár el.
A panaszról felvett jegyzőkönyv az alábbi információkat tartalmazza:
a) a Fogyasztó neve, lakcíme,
b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja (személyesen, telefonon, e-mailen vagy
levélben),
c) a Fogyasztó panaszának részletes leírása, a Fogyasztó által bemutatott iratok,
dokumentumok és egyéb bizonyítékok felsorolása,
d) a Szolgáltató nyilatkozata a Fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról,
amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon közölt szóbeli panasz kivételével – a
Fogyasztó aláírása,
f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
g) telefonon közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.
Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül írásban,
érdemben igazolható módon megválaszolja és intézkedik annak Fogyasztóval való közlése
iránt. A Szolgáltató a panaszt elutasító álláspontját köteles megindokolni.A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató a Fogyasztót írásban tájékoztatja arról, hogy
panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását
kezdeményezheti. A tájékoztatás tartalmazza az illetékes hatóság, illetve a Fogyasztó
lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és
internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatás kiterjed arra is, hogy a
Szolgáltató tett-e és ha igen, milyen tartalommal általános alávetési nyilatkozatot,
amelyben vállalja, hogy a békéltető testületi eljárásnak és egyezség hiányában az ilyen
eljárásban hozott határozatnak aláveti magát.
A korábbi, érdemben megválaszolt panasz tartalmával azonos tartalmú, ugyanazon
Fogyasztó által tett, ismételt, új információt nem tartalmazó panasz, valamint az
azonosíthatatlan személy által tett fogyasztói panasz kivizsgálását a Szolgáltató mellőzheti.
A Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát három évig
megőrzi és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
19.1.2. Békéltető testülethez fordulás lehetősége
Felhasználó (fogyasztó) a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi
szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés
megkötésével és teljesítésével kapcsolatban békéltető testület díjmentes eljárását is
kérheti.
Ha Fogyasztó magyarországi lakóhellyel vagy tartózkodási hellyel rendelkezik, akkor
ezen lakóhely vagy tartózkodási hely szerinti vármegyei (fővárosi) kereskedelmi és
iparkamarák mellett működő békéltető testület
illetékes. A békéltető testületek
elérhetőségei megtalálhatóak
a https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
oldalon.
A fogyasztó erre irányuló kérelmében a fentiektől eltérő, másik békéltető testületet
jelölhet meg.
Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület:
Hajdú-Bihar Vármegyei
Békéltető Testület
Elnök: Dr. Hajnal Zsolt
Ügyintéző: Nemes Brigitta
Cím: Nonprofit Gazdaságfejlesztő Szervezetek Háza,
4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Tel: +36 52 500 745, +36 30 958 8719
Email: bekelteto@hbkik.hu
Web: www.bekeltetes.hu; www.hbmbekeltetes.hu
A Fogyasztó magyarországi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában:
A békéltető testület illetékességét a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás vagy az
annak képviseletére feljogosított szerv székhelye alapítja meg.
Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.
A békéltető testület a vármegyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működőfüggetlen testület. Hatáskörébe tartozik a fent megjelölt témájú fogyasztói jogviták
bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése,
ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok
egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében.
A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót
megillető jogokról és kötelezettségekről.
19.1.3. Ha Felhasználó az Európai Unióban él, az interneten vásárolt termékre, szolgáltatásra
vonatkozó panaszával kapcsolatban igénybe veheti az Európai Bizottság alábbi online
vitarendezési eszközét.
Az Európai Bizottság online vitarendezési platformja
Webhely: https://webgate.ec.europa.eu/odr
Ezt az internetalapú platformot az EU azoknak a fogyasztóknak hozta létre, akik
panasszal kívánnak élni az általuk online vásárolt termékekkel vagy szolgáltatásokkal
kapcsolatban, és fel szeretnének kérni egy semleges harmadik felet (vitarendezési
testületet) a panasz kezelésére.
Az online vitarendezési platformról és használatáról, a vitarendezés módjáról további
információkat a fenti link használatával elérhető webhelyen talál.
19.1.4. Felhasználó az áru minőségére vonatkozó panaszával, Szolgáltató (tagjának,
alkalmazottjának) vagy az érdekében vagy javára eljáró személynek a magatartására,
tevékenységére vagy mulasztására, a szolgáltatás minőségére, felelősségi szabályok
alkalmazására vonatkozó
panaszával a magyarországi lakóhelye szerint illetékes fővárosi, illetve vármegyei
kormányhivatalhoz mint fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhat. A területileg
illetékes kormány hivatalok elérhetőségei megtalálhatók a http://kormanyhivatalok.hu
oldalon.
Felhasználó panaszával fordulhat a Szolgáltató székhelye szerinti fogyasztóvédelmi
hatósághoz is:
Pest Megyei Kormányhivatal Közlekedési és Fogyasztóvédelmi Főosztály Járműforgalmi Osztály Cím: 1141 Budapest, Komócsy u. 17-19. Telefonszám: (1) 460-2207
Webhely: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok/pest
19.2. Felügyelet19.2.1. A kereskedelmi hatóság által nyilvántartásba vett tevékenység nyilvántartási száma és a
hatóság megnevezése:
4512-7/2019.
A hatóság elérhetőségei:
Cegléd Hatósági és Igazgatási Iroda
Cím: 2700 Cegléd, Kossuth tér 1.
Postacím: 2700 Cegléd, Kossuth tér 1.
Telefon: +36 (53) 511-400
E-mail: jegyzo@cegledph.hu
Webhely: https://cegled.asp.lgov.hu/hatosagi-es-igazgatasi-iroda
19.2.2. Adatkezeléssel kapcsolatos felügyelet: Felhasználó jogérvényesítési lehetőségeit bíróság
előtt gyakorolhatja, valamint a Nemzeti Adatvédelmi
és Információszabadság
Hatósághoz fordulhat:
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Cím: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.
Postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
Telefon: +36 1 391 1400
Fax: +36 1 391 1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
Webhely: http://www.naih.hu/
A bírósági út választása esetén a per - az érintett Felhasználó választása szerint - az
érintett lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható,
mivel a per elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik.
2024. Március 28.
Corner-Media Kft.
Szerzői jogok
Webáruház Tulajdonos oldalain megjelenő anyagok tartalmát, a fotókat és adatokat szerzői jog védi. Másolásuk valamennyi formája, adatrendszerekben való tárolása, más internetes oldalakon történő közzététele, bármilyen formában történő felhasználása - a személyes használatot meghaladó mértékben - kizárólag Webáruház Tulajdonos előzetes írásbeli engedélyével történhet. Jelen weboldal többek között a következő szerzők szerzői jog védelme alatt álló szöveges, grafikai, vagy egyéb alkotásait tartalmazhatja: Shopmasters-Informatika Kft.
Altalános felelősség korlátozás
Webáruház Tulajdonos oldalait mindenki csak saját felelősségére látogathatja illetve használhatja. Webáruház Tulajdonos oldalain közölt esetleges téves vagy megtévesztő tartalomból-, a weboldalai és szolgáltatásai használatából-, azok használatra képtelen állapotából-, meghibásodásából-, szüneteléséből- vagy megszűnéséből eredően a felhasználókat ért bárminemű veszteségért, közvetlen vagy esetleges következményekkel járó kárért felelősséget nem vállal. (Ezen megállapításunk nem vonatkozik a külön megállapodással vagy szerződéssel szabályozott szolgáltatásainkra - melyekkel kapcsolatban Webáruház Tulajdonos a szerződésekben foglaltak szerint jár el és felel.)
Kockázat
Webáruház Tulajdonos szolgáltatásait igénybe vevő felhasználók
tudomásul veszik, hogy az adattovábbítás folyamán adatok elveszhetnek,
megsemmisülhetnek, esetleg illetéktelen kezekbe kerülhetnek, valamint az
Internet nyilvános jellegéből adódóan idegen behatolások történhetnek a
rendszerbe, így a felvitt adatok (személyes adatokat is beleértve)
illetéktelen kezekbe kerülhetnek. Ilyen esetekben Webáruház Tulajdonost
semmilyen felelősség nem terheli, ez irányú kockázattal a felhasználó
tisztában van, és ezt a kockázatot a szolgáltatás igénybevételekor
vállalja.
Természetesen mindent megteszünk annak érdekében, hogy az adatok
biztonságban legyenek, tárhelyünket és weblapunkat szakemberek kezelik
és a rendszereket rendszeresen frissítik. Az adatokat harmadik félnek
önszántunkból nem adjuk ki - kivéve a hatóságoknak, ha arra megfelelő
felhatalmazásuk vagy engedélyük van.
Tájékoztatjuk, hogy Webáruház Tulajdonos jelen weboldalát csak a fentiek elfogadása esetén használhatja!
